Neinver ogłasza powrót Jungle Night w całej sieci centrów FACTORY w Polsce. Jesienna odsłona flagowej akcji odbędzie się w październiku. Swój udział potwierdziły wiodące marki światowe i lokalne.
Od momentu premiery w 2023 roku, Jungle Night stała się kluczowym elementem strategii handlowej Neinver. Przedsięwzięcie bazuje na sześciu godzinach aktywności sprzedażowej, generując wyjątkowe obroty marek i pozycjonując FACTORY jako najbardziej dynamiczne centra outletowe na polskim rynku. Podczas tegorocznej, wiosennej edycji akcji, tylko jednego dnia outlety FACTORY odwiedziło ponad 75 000 klientów, kolejny raz dowodząc, iż Jungle Night to dzień szczytowych wzrostów dla marek i skuteczny format sprzedażowy
w sektorze outletów.
– Jungle Night to nie tylko wydarzenie promocyjne, ale również sprawdzone narzędzie generujące wzrost sprzedaży dla naszych partnerów. Każda edycja demonstruje potencjał modelu outletowego, a także zdolność centrów FACTORY do przyciągania klientów na dużą skalę i generowania rekordowych obrotów – mówi Klaudia Czyżak-Janyszko, Retail Manager Neinver w Polsce i Niemczech.
Strategiczne wydarzenie handlowe
Organizowane tylko dwa razy w roku, Jungle Night jest postrzegane przez branżę jako najbardziej wpływowe wydarzenie handlowe w polskim sektorze outletowym. Dla wielu marek obecnych w portfolio FACTORY, to tradycyjnie dzień najwyższych obrotów w roku, często kilkukrotnie przewyższających średnie wskaźniki.

Format Jungle Night jest prosty i skuteczny. Wszystkie sklepy, które zadeklarowały udział w akcji, oznaczone są specjalnym znakiem Jungle Night. Oznacza to możliwość zrobienia zakupów z 50% rabatem od cen outletowych, przy zakupie minimum dwóch towarów lub przekraczając określony próg cenowy. Decyduje o tym indywidualnie każda z marek, co zapewnia im elastyczność i dopasowanie do celów biznesowych.
Kalendarz na październik 2025:
9 października – FACTORY Ursus (Warszawa) i FACTORY Kraków
16 października – FACTORY Annopol (Warszawa), FACTORY Poznań i FACTORY Gliwice
FACTORY wzmacnia pozycje lidera
Łącząc przejrzysty format sprzedaży z wysokim zaangażowaniem marek i szeroko zakrojoną aktywizacją klientów, Jungle Night wzmacnia pozycję FACTORY jako wiodącej marki outletowej w Polsce. Inicjatywa ta jest zintegrowana z paneuropejskim portfolio Neinver, wzmacniając synergię w sześciu krajach, w których działa firma.

1 miesiąc temu




![Polski e-commerce przyspiesza, ale klienci stają się bardziej wymagający [OPINIE]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/04/erli-ecommerce.jpg)



