Agenci Comperia Ubezpieczenia jako jedyni na polskim rynku mogą oferować klientom polisy z płatnością odroczoną od PayPo. To efekt rozpoczętej niedawno współpracy między Grupą Comperia.pl oraz PayPo. Dodatkowo Comperia Ubezpieczenia wprowadza też możliwość rozłożenia płatności za ubezpieczenie na raty 0%.
Notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych Grupa Comperia.pl SA rozpoczęła niedawno współpracę z PayPo, liderem płatności odroczonych w Polsce. W ramach tego porozumienia współpracownicy multiagencji Comperia Ubezpieczenia korzystających z aplikacji Comperia Agent jako jedyni w Polsce mogą oferować swoim klientom płatności odroczone od PayPo przy zakupie polisy. Wprowadzono też nowe rozwiązanie ratalne.
– Kontynuujemy naszą strategię zapewnienia maksymalnego komfortu klientom kupującym ubezpieczenia za pośrednictwem naszej sieci agentów. Cieszymy się, iż dzięki tej współpracy i integracji z naszą aplikacją Comperia Agent, jako pierwsi na polskim rynku ubezpieczeń możemy zaoferować płatności odroczone od PayPo – mówi Rafał Bojarczuk, członek zarządu Comperia Ubezpieczenia. – Wprowadzenie tej możliwości oraz oferty rat 0% to kolejny, po uruchomieniu dwa lata temu płatności Comfino, krok w kierunku elastycznych i dopasowanych do potrzeb klientów rozwiązań płatniczych – uzupełnia Rafał Bojarczuk.
Płatności odroczone od PayPo pozwalają na zapłatę za ubezpieczenie w ciągu 30 dni od zawarcia umowy. W tym czasie klienci mogą też zdecydować się na rozłożenie całej płatności na dogodną dla siebie liczbę rat.
Poza tym od dwóch lat Comperia Ubezpieczenia korzysta z rozwiązania płatniczego Comfino. Dzięki temu przy zakupie polisy klienci multiagencji mogą zdecydować na inne rozwiązanie: raty 0%. Dostępne są one dla kwot do 2 tys. zł i pozwala rozłożyć płatność na maksymalnie 5 nieoprocentowanych części.
Raty 0% uzupełniają dotychczas udostępniane przez Comfino metody uregulowania należności za polisę, z których korzystać mogą klienci Comperia Ubezpieczenia:
- płatności ekspresowe BLIK;
- płatności ratalne.
- Komfort klientów
Kupujący polisę od agentów Comperia Ubezpieczenia nie muszą podejmować decyzji o formie zapłaty w momencie podpisywania umowy. Mają na to czas do określonego w polisie terminu płatności.
Dzięki temu klienci, którzy decydują się na zewnętrzne finansowanie, nie muszą podawać agentowi ubezpieczeniowemu żadnych dodatkowych danych wrażliwych podczas zakupu polisy. Należną kwotę będą mogli sami rozłożyć na wygodne raty, skorzystać z płatności odroczonych lub BLIK na własnym komputerze czy telefonie.
– Dla wielu osób podawanie osobistych informacji niezbędnych do wypełnienia wniosku kredytowego, na przykład dotyczących sytuacji finansowej lub rodzinnej, może być krępujące. Stale rosnące zainteresowanie kupnem polisy online pokazuje, iż klienci nie chcą się spowiadać obcym agentom z zarobków czy swoich możliwości finansowych – uważa Rafał Bojarczuk z Comperia Ubezpieczenia. – Korzystający z usług agentów Comperia Ubezpieczenia nie muszą wybierać metody płatności w obecności agenta, ani choćby informować go później o tym, jaką decyzję podjęli. A mając na to więcej czasu, mogą zapoznać się z dostępnymi rozwiązaniami i dokonać najlepszego dla siebie wyboru, w pełni transparentnie i bez presji – dodaje.
Co istotne, agenci również korzystają na wprowadzeniu nowych metod płatności. Dzięki temu, iż cały proces zawarcia umowy finansowania odbywa się bez udziału agenta, nie musi on przechodzić dodatkowych szkoleń ani pełnić roli pośrednika finansowego. Ponadto dostępność elastycznych opcji płatności, takich jak raty, BLIK, płatności odroczone PayPo, zwiększa skuteczność sprzedaży, ponieważ przekłada się na wyższe prawdopodobieństwo opłacenia polisy w terminie. Co szczególnie dla agentów istotne, niezależnie od wybranej przez klienta formy płatności, otrzymują oni prowizję w pełnej wysokości.
– W ostatnim czasie obserwujemy wyraźny wzrost zainteresowania płatnościami odroczonymi i ratalnymi w ubezpieczeniach – zauważa Rafał Bojarczuk. – Możliwość opóźnienia płatności lub rozłożenia należności na raty jest dla wielu osób wybawieniem. Dzięki temu nie muszą rezygnować z ważnych planów, a jednocześnie mają pewność, iż ich ubezpieczenie zostanie uruchomione na czas – mówi ekspert Comperia Ubezpieczenia.
Źródło: Comperia.pl