Pepco Group nie zwalnia tempa – jak zapowiedział w rozmowie z PAP Biznes prezes Stephan Borchert, celem na 2025 rok jest otwarcie około 250 nowych sklepów, z czego większość dotyczyć będzie marki Pepco, głównie w Europie Środkowo-Wschodniej.
W pierwszym półroczu 2025 r. sieć powiększyła się już o 101 sklepów netto, osiągając łącznie 5.049 placówek. Jak zaznaczył prezes, tradycyjnie drugie półrocze przynosi intensyfikację ekspansji.

– Planujemy otwierać co najmniej 250 sklepów rocznie. Czy będzie to 300? Zobaczymy. w tej chwili prowadzimy bardziej rygorystyczną politykę alokacji kapitału, aby mieć pewność, iż każda nowa lokalizacja przyniesie oczekiwany zwrot – podkreślił Stephan Borchert.
Transformacja sklepów przynosi efekty
Grupa kontynuuje przegląd swojej działalności w Niemczech, gdzie – mimo zauważalnych pozytywnych trendów – skala wyników wciąż nie jest satysfakcjonująca. Równolegle postępuje ekspansja i transformacja sklepów na rynkach południowej Europy.
– We Włoszech, Hiszpanii i Portugalii robimy wyraźne postępy. Bardzo dobrze przebiega proces przekształcania formatów Pepco Plus w standardowe sklepy – a co ważniejsze, wyniki tych lokalizacji są powyżej naszych oczekiwań – dodał prezes.
Pepco Group to właściciel sklep[ów dyskontowych Pepco i Dealz w Europie oraz Poundland w Wielkiej Brytanii.