Pepperito – bezpestkowa papryka podbija świat

1 dzień temu

Jedną z marek, która podbija świat jest Pepperito. To bezpestkowa, słodka papryka z hodowli izraelskiej firmy Breedx, oferowana w formie przekąski.

Izraelska firma nasienna Breedx skupia się na hodowli unikalnych odmian warzyw, które następnie wprowadza na rynek w formie markowych produktów klasy premium. Jedną z pierwszych marek tej firmy jest Pepperito.

Pepperit0 — słodka papryka bez nasion

Pepperito to marka słodkich, bezpestkowych papryczek. Pod tym brandem firma oferuje odmiany papryki, które tworzą owoce o:

  • niewielkich rozmiarach;
  • wyjątkowo słodkim smaku;
  • genetycznie pozbawione nasion.

Pepperito to odmiany papryki o niewielkich rozmiarach, słodkim smaku, bez nasion, które można jeść jak słodką przekąskę.

fot. Breedx

Smaczna i zdrowa przekąska

Z godnie z misją i założeniami firmy Breedx, markę Pepperito stworzono skupiając się przede wszystkim na smaku i wygodzie dla konsumenta. Dlatego na jej potrzeby wyselekcjonowano odmiany o wyjątkowo słodkim smaku owoców. Dodatkową unikalną wartością jest brak pestek, dzięki czemu owoce można zjeść od razu, w całości, bez konieczności usuwania nasion.

Gotowy produkt to mieszanka niewielkich, bezpestkowych papryczek w różnych kolorach. Oferuje się je w opakowaniu jednostkowym. Jest to świeża i zdrowa przekąska, którą można zabrać ze sobą do pracy czy zapakować dzieciom do szkoły. Tym bardziej iż słodki smak i kolorowy wygląd to cechy, które ułatwiają trafienie w gust najmłodszych konsumentów.

Trzy kolory papryki Pepperito

Obecnie Pepperito oferuje papryczki o trzech kolorach — czerwonym, żółtym i pomarańczowym. Jednak w przyszłości firma planuje poszerzyć asortyment o odmiany papryki o różnym kształcie i wielkości owoców.

Mamy trzy kolory Peperito — czerwony, żółty i pomarańczowy — i opracowujemy różne linie w tym produkcie. W przyszłości będą dostępne różne rozmiary i kształty — mówi Ziva Razon, kierownik ds. marketingu i sprzedaży w Europie, odpowiedzialna za budowanie marki Pepperito.

Na potrzeby marki Pepperito wyselekcjonowano odmiany o wyjątkowo słodkim smaku owoców. Dodatkową unikalną wartością jest brak pestek, dzięki czemu owoce można zjeść od razu, w całości, bez konieczności usuwania nasion.

fot. Breedx

Urozmaicona oferta bezpestkowej papryki

W segmencie papryki bezpestkowej firma tworzy odmiany o owocach różnej wielkości — od najmniejszych 1Bite („jednokęsowe”) o długości do 6 cm, poprzez 2Bites, a także większe, w typie mini Kapia, o długości 8–15 cm. Działania te mają na celu urozmaicenie oferty, tak aby trafić w preferencje szerokiego grona odbiorców.

Dzięki temu firma Breedx jest w stanie trafić do szerokiego grona konsumentów o różnych preferencjach. Jednocześnie poprawiając jakość jedzenia i doświadczenia użytkownika — mówi Lior Carmeli, dyrektor generalny Breedx.

Papryka bez pestek to przyszłość

Według dyrektora Breedx, w niedalekiej przyszłości bezpestkowe odmiany papryki będą dominować na rynku.

Wierzymy, iż za pięć do dziesięciu lat 100% papryki słodkiej na rynku będzie bez pestek. Tym bardziej, iż nie jesteśmy jedynymi, którzy nad tym pracują. Jesteśmy przekonani, iż konsumenci już niedługo będą mogli cieszyć się całkiem szeroką gamą produktów o lepszym smaku, większej wygodzie i najwyższej jakości — informuje Lior Carmeli.

Jednocześnie dyrektor Breedx podkreśla, iż firma nie zamierza wchodzić w segment bezpestkowej papryki ostrej, a działania skupia wokół odmian o słodkich owocach.

Gotowy produkt to mieszanka niewielkich, bezpestkowych papryczek w różnych kolorach w opakowaniu jednostkowym. To świeża i zdrowa przekąska, którą można zabrać ze sobą do pracy czy zapakować dzieciom do szkoły.

fot. Breedx

Papryka bezpestkowa Breedx podbiła Amerykę

W Ameryce Północnej papryczki firmy Breedx dystrybutorzy i sprzedawcy oferują pod prywatnymi markami, oznaczone własną etykietą. Firma Breedx pozytywnie ocenia odbiór bezpestkowej papryki na rynku amerykańskim.

To, co jest wyjątkowe w Ameryce Północnej, to fakt, iż jest to dość duży rynek. W ciągu ostatnich dwóch lat obserwowaliśmy adaptację papryki bezpestkowej, szczególnie w przypadku papryki stożkowej bez pestek. Przekonaliśmy się, iż opinie od konsumentów, producentów, dystrybutorów i sprzedawców detalicznych są bardzo dobre — przekazuje dyrektor Breedx.

Obserwacje rynku amerykańskiego potwierdzają, iż chociaż papryczki bez pestek nie są jeszcze powszechnie dostępne w sprzedaży detalicznej w USA, to ich popularność gwałtownie rośnie.

Pepperito w Europie — również w Polsce

W Europie te unikalne owoce papryki sprzedaje się w różnokolorowych zestawach pod marką Pepperito. Zaś marka jest już obecna w wielu europejskich krajach, w tym również w Polsce. W naszym kraju Pepperito można znaleźć w sklepach sieci LIDL.

Źródło: www.freshplaza.com; www.breedx.com

Idź do oryginalnego materiału