Ogólnopolskie festiwale muzyki popularnej w 2024 r. odwiedziło około 1 mln osób. PKO Bank Polski w tym roku chce zrobić jeszcze większy festiwalowy hałas i dołącza do partnerów Open’er Festival i Audioriver. W przestrzeni publicznej i kanałach cyfrowych rusza kampania reklamowa dotycząca zaangażowania banku w największe w Polsce wydarzenia muzyczne. Jej hasło przewodnie to – PKO Bank Polski. Robimy głośniej!
Muzyka jest ważna w życiu każdego z nas, a festiwale przyciągają tłumy – zarówno młodzież jak i bardziej dojrzałych słuchaczy. PKO Bank Polski jest aktualnie zaangażowany w ponad 40 projektów związanych z szeroko rozumianą kulturą, m.in. w Międzynarodowy Konkurs Pianistyczny im. Fryderyka Chopina. W maju bank dołączył do Nocy Muzeów przygotowując w Warszawie i Łodzi wiele atrakcji dla zwiedzających. Teraz dołącza do grona partnerów Open’er Festival i Audioriver.
„Jesteśmy tam, gdzie są potrzeby naszych klientów – również muzyczne. Chcemy pomóc im w realizowaniu pasji i uprzyjemnić wakacyjny relaks, dlatego dołączamy do partnerów największych festiwali muzycznych: Open’er i Audioriver. Stworzymy na nich nasze specjalne strefy rozrywki pełne atrakcji. To nasz kolejny krok w drodze do wzmacniania pozycji banku numer #1 w Polsce” – Marcin Szymkowiak, dyrektor Pionu Marketingu PKO Banku Polskiego.
Bilety do wygrania
Na każdy z festiwali klienci mogą wygrać 10 podwójnych zaproszeń. Wystarczy wziąć udział w konkursie (konkurs z biletami na Audioriver ruszy wkrótce, w tej chwili można przystąpić do konkursu z biletami na Open’er Festival). Zadanie polega na stworzeniu krótkiego wideo (do 30 sekund), które będzie formą promocji wybranego festiwalu – Open’er lub Audioriver. W filmie należy pokazać swoją kreatywność i pasję do muzyki. Może to być relacja z wydarzenia, klimatyczne miejsce, przygotowania na festiwal albo sposób, w który buduje się wokół niego emocje. Obowiązkowo należy dodać nawiązanie do PKO Banku Polskiego – może to być np. logo, nazwa albo kreatywny motyw graficzny.
Rotunda na festiwalowym polu
Strefa Banku na festiwalach będzie odwzorowaniem ikonicznego budynku kojarzonego z PKO Bankiem Polskim – warszawskiej Rotundy. Będzie to przestrzeń pełna kreatywności i muzycznych brzmień. Na odwiedzających ją gości czekać będzie wiele atrakcji.
W festiwalowej Rotundzie, PKO Bank Polski zrobi głośniej razem z zaproszonymi DJ’ami. Zadbają oni o rozrywkę do późnych godzin. W środku znajdzie się też rampa widokowa zakończona zjeżdżalnią i basenem z kulkami, fotobudka, oaza zieleni i odpoczynku oraz ledowa huśtawka w kształcie koła.
W bankowej przestrzeni będzie można zrobić także festiwalowy make-up i wystylizować swój festiwalowy kapelusz. Bank zaoferuje również strefę Tattoo i Body Marbling oraz strefę malucha: kolorowanki, malowanie buziek, kolorowe zdobienie włosów.
Gżegżółka na Opene’rze
Bank szykuje też nietypową atrakcję edukacyjną. Dyktando szczebrzeszyńskie PKO Banku Polskiego to akcja, w której do tej pory wzięło udział prawie 40 tysięcy osób. W interaktywnym dyktandzie bank uwrażliwia na to, iż warto wybierać mądrze – nie tylko poprawną formę zapisu gżegżółki, ale też gdzie i w co klikamy w internecie. Historie, które bank przekazuje w dyktandzie bazują na prawdziwych metodach, których używają cyberoszuści.
Uczestnicy znajdą dyktando w festiwalowej PKO Rotundzie, a na najlepszych czekają bankowe nagrody.
Źródło: PKO BP