Warszawa, 25.10.2024 (ISBnews) – PKP Intercity nawiązało współpracę z Biletico.pl, które będzie kolejnym, siódmym już partnerem świadczącym sprzedaż agencyjną biletów przewoźnika, podało PKP IC. Do tej pory w ramach Ujednoliconych Warunków Handlowych (UWH) sprzedano ponad 16,5 mln biletów.
“Biletico.pl to nowa platforma sprzedaży biletów transportu publicznego. W ramach Ujednoliconych Warunków Handlowych udostępniane będą bilety na połączenia krajowe PKP Intercity. Oferta przewoźnika będzie widoczna w serwisie internetowym. Operator spełnił wszystkie wymagania niezbędne do rozpoczęcia współpracy i dzięki temu od 24 października br. pasażerowie również pod adresem https://biletico.pl/ mogą zakupić bilety na przejazd m.in. pociągami PKP Intercity” – czytamy w komunikacie.
W ramach UWH od maja 2022 r. do końca września br. sprzedanych zostało ponad 16,5 mln biletów PKP Intercity. Program ten rozwija się stopniowo, oferując pasażerom przewoźnika dostęp do biletów z wielu źródeł, dając tym samym wybór najdogodniejszego dla siebie narzędzia, podkreślono.
PKP Intercity współpracowała do tej pory z 6 agentami: mPay (aplikacja mPay oraz serwis biletynakolej.pl), Teroplan (e-podroznik.pl), Astarium (koleo.pl i aplikacja KOLEO), SkyCash Poland (aplikacja mobilna SkyCash), CITY-NAV (aplikacja Jakdojade) oraz eTravel Services (lataj.pl).
PKP Intercity to największy w Polsce kolejowy przewoźnik dalekobieżny. W 2023 r. miał ok. 68 mln pasażerów.
(ISBnews)