Od 13 czerwca PKO BP wprowadza zmiany w popularnej usłudze. Chodzi o Płacę z iPKO, z której znikają niektóre formy płatności.

Płacę z iPKO
Płacę z iPKO to usługa, dzięki której klienci PKO Banku Polskiego mogą dokonywać bezpiecznych płatności internetowych, na przykład opłaty za bilety, zamówienie jedzenia, czy konkretne rezerwacje. Korzystając z usługi, dane płatności są wypełniane automatycznie. Bank nie pobiera dodatkowo żadnej prowizji.
Dotychczas do dostępnych form płatności należały przelew z konta, przelew z limitu karty kredytowej oraz BLIK.
Zmiany w usłudze
To jednak zmieni się już od 13 czerwca. Bank na swojej stronie poinformował, iż od tej daty z usługi Płacę z iPKO znikną formy płatności związane z operatorem BLIK. Oprócz płatności dzięki kodu BLIK nie będzie można skorzystać więc również z czeku BLIK. By w dalszym ciągu używać tych rozwiązań podczas internetowych zakupów, należy na stronie danego sklepu internetowego wybrać bezpośrednio BLIK. Od jutra nie będzie go można już jednak wskazać w usłudze PKO BP.
Zmiana zbiega się w czasie z ogłoszeniem o wprowadzeniu w PKO BP usługi BLIK Płacę Później. Jak informowaliśmy wczoraj na ZgarnijPremię, zgodnie z listem intencyjnym, który podpisały oba podmioty, jest to planowane na trzeci kwartał bieżącego roku.
W świetle tych informacji trudno więc przypuszczać, by bank ograniczał współpracę z Polskim System Płatności, który jest operatorem BLIKA. Wprowadzona zmiana wydaje się mieć jedynie charakter porządkowy.

Płacę z iPKO ze zmianami. Informacja PKO BP

Stanisław Żółkiewski bohaterem nowej monety kolekcjonerskiej NBP
Czytaj więcej

Twoja Lokata Banku Citi Handlowego – szczegóły i opinie

Karta kredytowa Visa Bonus od Santander Banku Polska – warunki i opinie

Konto Lokacyjne Banku BNP Paribas – warunki, opłaty, opinia eksperta
