Revolut poinformował o wprowadzeniu nowej funkcjonalności. Płatności BLIK są już dostępne dla jego klientów.
Październikowy test
Testy nowej funkcjonalności w aplikacji i serwisie Revolut rozpoczęły się już w październiku tego roku. Wtedy to część klientów uzyskała możliwość zapłaty w ten sposób za zakupy online lub w sklepie stacjonarnym oraz dokonania wypłaty z bankomatu. Revolut zapowiedział, iż w przypadku pozytywnych efektów testów płatności BLIK zostaną udostępnione wszystkim klientom jeszcze w tym roku.
Płatności BLIK w Revolut
W najnowszym komunikacie firma potwierdziła udostępnienie funkcjonalności dla swoich klientów. Mogą oni dokonać zapłaty BLIKIEM w całym krajowym e-commerce, a także na wielu zagranicznych platformach zakupowych. Oprócz tego dostępne są dla nich płatności stacjonarne w terminalach, a także transakcje w bankomatach.
Revolut zaznacza, iż dla większości klientów nowa funkcjonalność będzie dostępna do końca dzisiejszego dnia. Jednak zgodnie z treścią komunikatu prasowego „stopniowy roll-out, zanim obejmie wszystkich klientów, może potrwać jeszcze 2–3 tygodnie”.
BLIK to rozwiązanie płatnicze stworzone przez Polski Standard Płatności (PSP). Współpraca z Revolut jest kolejnym ważnym krokiem w międzynarodowej ekspansji rozwiązania. Obecnie korzysta z niego globalnie ponad 17 mln użytkowników. Także dla Revolut kooperacja może się okazać kluczowa w kontekście umocnienia swojej pozycji na rynku w Polsce. Firma zapowiadała wcześniej, iż chciałaby stać się dla Polaków bankiem pierwszego wyboru.