Polska sieć supermarketów POLOmarket zakończyła wdrożenie zintegrowanego, zaawansowanego systemu CRM do kompleksowego zarządzania spersonalizowaną komunikacją. Rozwiązanie to zastąpiło dotychczasowe narzędzia, umożliwiając tworzenie spójnej i dopasowanej komunikacji z klientami w wielu kanałach.
Nowa funkcjonalność w aplikacji mobilnej POLOmarketu opiera się na zaawansowanych algorytmach personalizacji, które analizują historię zakupów, wybory produktowe i zachowania użytkowników. Dzięki temu aplikacja „uczy się” klienta, a treści, kupony i promocje są dopasowane nie tylko do jego aktualnych potrzeb, ale także prognozowanych zachowań zakupowych.
Lepsze doświadczenie zakupowe
System pozwala na precyzyjne dopasowanie komunikatów i ofert do preferencji użytkownika, rekomendowanie produktów i promocji, które mogą zainteresować klienta w przyszłości, a także spójne prowadzenie komunikacji w kanałach mailingowych, mobile push i przede wszystkim w aplikacji mobilnej POLOmarketu, która niezmiennie pozostaje centralnym miejscem kontaktu z Klientem.
– Wprowadzając personalizację do naszej aplikacji, robimy kolejny krok w stronę budowania jeszcze lepszego doświadczenia zakupowego naszych klientów. To nie jest tylko jeden z naszych ważniejszych celów strategicznych, ale także odpowiedź na potrzeby konsumentów, którzy jak pokazują badania, coraz częściej wymagają, by aplikacje były dostosowane do ich preferencji – podkreśla Marek Wądołowski Prezes Zarządu sieci POLOmarket. – Chcemy, aby każdy Klient czuł, iż POLOmarket jest blisko jego potrzeb, a aplikacja faktycznie ułatwia mu codzienne zakupy.
Dzięki wdrożeniu systemu CRM POLOmarket może lepiej wykorzystywać dane do podejmowania decyzji, zwiększać skuteczność działań marketingowych oraz budować długoterminową lojalność klientów. Kolejnym etapem rozwoju będzie rozszerzanie funkcjonalności systemu o nowe kanały komunikacji oraz dalsze udoskonalanie algorytmów.
Strategia rozwoju
Wdrożenie personalizacji to element konsekwentnej strategii POLOmarket w obszarze digitalizacji sieci. Za rekomendacje, integrację i wdrożenie systemu odpowiedzialna jest firma H2H.tech, która towarzyszyła POLOmarketowi na każdym etapie projektu – od analizy potrzeb i planowania, po pełne wdrożenie i optymalizację.
Grupa POLOmarket to największa polska sieć supermarketów. Tworzą ją spółki detaliczne prowadzące sklepy, a także spółka logistyczno-zakupowa dysponująca dwoma centrami logistycznymi. Firma rozpoczynała działalność w 1997 roku z 27. sklepami. Dziś jest to blisko 260 nowoczesnych placówek na terenie całej Polski, z obrotem blisko 3,0 mld złotych rocznie. Sklepy sieci POLOmarket odwiedza miesięcznie ponad 8 mln Klientów. w tej chwili POLOmarket daje zatrudnienie 4700 osobom.

3 tygodni temu



![[ANALIZA] PRCH: wrzesień miesiącem wzrostu obrotów oraz footfallu](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/centrum-handlowe.jpg)




