Port w Singapurze przekroczył granicę! Wynik jest imponujący!

10 miesięcy temu

Port w Singapurze przekroczył granicę trzech miliardów brutto rocznego tonażu (GT). Port osiągnął ten poziom wraz z przybyciem kontenerowca ONE Olympus o łącznym tonażu 98 799 GT.

Port w Singapurze przekroczył granicę tonażu

Port w Singapurze przekroczył kolejną granicę, ponieważ jeszcze w 2004 roku osiągnął tylko miliard GT, a w 2011 roku 2 miliardy GT. Osiągnięcie tegorocznego rekordu zostało uczczone podczas specjalnego wydarzenia w PSA Horizons. Jak informuje portal Offshore Energy, pełniący obowiązki ministra Chee Hong Tat stwierdził, iż najważniejszym czynnikiem sukcesu portu jest silna trójstronna kooperacja między związkami zawodowymi, branżą a rządem.

Podczas gdy inni mogą próbować naśladować naszą infrastrukturę, technologie i systemy operacyjne, wielu napotyka trudności w replikowaniu naszego zaufanego trójstronnego ekosystemu w Singapurze. To jedno z kluczowych elementów, które dają nam przewagę w utrzymaniu się przed konkurencją i podniesieniu Singapuru na jeszcze wyższy poziom – stwierdził.

MPA Singapore

Warto zaznaczyć, iż singapurski port osiągnął ten poziom wraz z przybyciem kontenerowca ONE Olympus o łącznym tonażu 98 799 GT. Jak poinformowano, jednostka dotarła do terminalu Pasir Panjang 25 grudnia.

Jako firma ONE z dumą przyjmujemy informację, iż jedna z naszych jednostek przyczyniła się do osiągnięcia tego prawdziwie historycznego i istotnego kamienia milowego w postaci 3 miliardów GT. Trwałe więzi ONE z Singapurem będą kontynuowane, gdyż dostrzegamy jego wiodące cechy jako światowego centrum morskiego, strategicznego węzła logistycznego i siedziby naszego światowego biura korporacyjnego. W imieniu firmy ONE i wszystkich firm morskich z siedzibą i działających w Singapurze gratulujemy Portowi w Singapurze tego doskonałego osiągnięcia i życzymy im dalszych sukcesów na przestrzeni wielu dziesięcioleci – zauważył Jeremy Nixon, Globalny Dyrektor Generalny ONE.

Rozwój portu w Singapurze

Osiągnięcie 3 miliardów GT to istotny sukces. Roczny tonaż obsłużonych jednostek pływających odnosi się do łącznej objętości wewnętrznej wszystkich jednostek, które przybyły do portu w ciągu roku. Jest to powszechne kryterium używane przez branżę do pomiaru ruchu jednostek w porcie.

Będziemy przez cały czas współpracować ze wszystkimi zainteresowanymi stronami w celu poprawy efektywności i bezpieczeństwa naszego portu. Uruchomienie platformy planowania i koordynacji Just-in-Time (JIT) dla jednostek zawijających do terminali PSA i Jurong Port to jedna z takich inicjatyw. Platforma JIT pomoże poprawić czas obrotu jednostek i zoptymalizować zawijanie do portu, a tym samym zmniejszyć emisje gazów cieplarnianych z jednostek pływających. Stopniowo będzie ona rozszerzana na wszystkie jednostki zawijające do Singapuru od stycznia 2024 roku – powiedział dyrektor wykonawczy MPA, Teo Eng Dih.

Jak informuje portal Offshore Energy, Morski i Portowy Urząd Singapuru niedawno podpisał memorandum o porozumieniu z Komisją Transportu Miejskiego w Tianjin w Republice Ludowej Chin w celu utworzenia SingapurTianjin Green and Digital Shipping Corridor. Co więcej, władze portowe, we współpracy z Portem Los Angeles (POLA) i Portem Long Beach (POLB), ujawniły strategię partnerstwa dla Zielonego i Cyfrowego Korytarza Żeglugowego (GDSC) przez Ocean Spokojny.

Singapur kolejny raz uznany za najlepszy światowy ośrodek morski

Znajdziesz nas w Google News
Idź do oryginalnego materiału