Wczoraj Meta poinformował o kwartalnych zarobkach, a wśród aktualizacji udostępniania wątków, Instagrama i tak, Metaverse, dyrektor generalny Mark Zuckerberg nakreślił interesujący nowy priorytet w tym roku: powrót do „OG Facebook”.
Zuckerberg ma „OG Facebook” jako obszar skupienia się na tym roku
Facebook jest, według rozsądnego środka, ogromnym sukcesem dla meta. Ma miliardy aktywnych użytkowników – miliony.
Jednak w obecnym fragmentarycznym ekosystemie mediów społecznościowych Facebook jest dla wielu refleksji.
Ale wygląda na to, iż Zuckerberg dąży do zmiany tego w tym roku.
Podczas meta ZAZWOLANIE ZARędnościCEO wyjaśnił:
Facebook jest używany przez ponad 3 miliardy miesięcznych aktywności i skupiamy się na zwiększeniu jego wpływu kulturowego. Jestem podekscytowany w tym roku, aby wrócić do OG Facebook.
Ten komentarz na temat „OG Facebook” został najpierw wykonany bez dalszych szczegółów. Ale później w rozmowie CEO został poproszony o podzielenie się więcej.
Na oficjalną transkrypcję Metawyjaśnił:
Myślę, iż istnieje wiele możliwości, aby uczynić go bardziej wpływowym kulturowo niż dzisiaj. I myślę, iż to rodzaj zabawnego i interesującego celu, który przybierze nasz rozwój produktu w niektórych interesujących kierunkach, iż być może nie skupiliśmy się na nim tak bardzo w ciągu ostatnich kilku lat.
Nie wiem więc, iż mam coś znacznie bardziej szczegółowego niż to, iż będzie to jeden z moich obszarów w tym roku. Mam na myśli, iż myślę, iż to obszar inwestycyjny i coś, na czym będę spędzić trochę czasu.
[…]
Ale ogólnie jestem bardzo podekscytowany zrobieniem tutaj ekscytujących rzeczy… kiedy zaczynamy się rozwijać… Myślę, iż niektóre z nich wrócą do tego, jak Facebook był pierwotnie używany w ciągu dnia. Myślę więc, iż będzie fajnie.
Zuckerberg zasugerował nawet, iż niektóre zmiany mogą oznaczać poświęcenie korzyści finansowych w celu poprawy produktu. Powiedział: „Może to oznaczać, iż w najbliższym czasie dokonujemy pewnych kompromisów, aby skupić się na niektórych obszarach produktów tego, co robimy przed po prostu maksymalizacją wyników biznesowych w najbliższym czasie”.
9to5mac
Pamiętam te dni „OG na Facebooku” i były świetną zabawą. Jednak z biegiem lat Facebook stał się dla mnie znacznie mniej atrakcyjny.
Niektórzy przypisują spadek kultury Facebooka na fakt, iż nie jest to już „fajne” – być może zmiana obwiniona rodzicami i dziadkami dołączającymi. Ale dla mnie przestałem korzystać z Facebooka, ponieważ sam produkt wydawał się upaść. Ze względu na zwiększenie zaangażowania mój kanał na Facebooku zaczął pokazywać wszelkiego rodzaju informacje, które nie interesowałem się – na przykład każdy losowy „taki”, jak jeden z moich przyjaciół. Pierwotnie Facebook dotyczył treści generowanych przez użytkowników osób, na których mi zależało.
Bardzo chciałbym zobaczyć, jak OG Facebook powraca, więc jestem interesujący dokładnie tego, co Meta ma.
Czy chcesz zobaczyć, jak „OG Facebook” powrócił w jakiejś formie? Jak to by cię wyglądało? Daj nam znać w komentarzach.
Najlepsze akcesoria iPhone’a
FTC: Używamy dochodów z automatycznych linków partnerskich. Więcej.