Primark wprowadza aplikację mobilną

5 godzin temu

Primark uruchomił swoją pierwszą aplikację mobilną, która pozwala klientom przeglądać pełną gamę produktów i sprawdzać ich dostępność w poszczególnych sklepach.

Kupujący będą również mogli zapisywać swoje ulubione produkty, korzystać z wbudowanej wyszukiwarki sklepów i otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o najnowszych produktach.

Aplikacja jest już dostępna do pobrania w Irlandii i Włoszech. Docelowo zostanie wprowadzona na inne rynki, w tym do Wielkiej Brytanii, w ciągu najbliższych 18 miesięcy.

Primark inwestuje w cyfrowe rozwiązania

Wdrożenie nowej aplikacji stanowi element inwestycji Primark w rozwój kanału e-commerce, które obejmują wprowadzenie nowych, ulepszonych stron internetowych na wszystkich 17 rynkach oraz uruchomienie usługi „kliknij i odbierz” we wszystkich sklepach w Wielkiej Brytanii.

– Uruchomienie aplikacji jest ważnym krokiem w ramach naszych inwestycjach w rozwój rozwiązań cyfrowych. To naturalne uzupełnienie oferty sklepów stacjonarnych. Chcemy dzięki temu zaoferować naszym klientom bardziej elastyczne i wielokanałowe doświadczenie zakupowe – skomentował Matt Houston, dyrektor ds. klienta i cyfryzacji w Primark.

Współcześni klienci coraz częściej rozpoczynają swoją podróż zakupową online, czy to sprawdzając nowości, czy planując wizytę, a aplikacja daje im narzędzia do tego w bardziej intuicyjny i spersonalizowany sposób.

– Uruchamiając aplikację na dwóch bardzo różnych rynkach, możemy testować na dużą skalę jej funkcjonalności, a następnie dopracowywać CX i budować rozwiązania, które są kształtowane przez rzeczywiste zachowania klientów. Ta wiedza będzie kluczowa, gdy będziemy rozwijać aplikację i przygotowywać się do jej wprowadzenia na inne rynki – dodał.

Międzynarodowy rozwój sieci

Primark zadebiutował w Polsce cztery lata temu, otwierając swój pierwszy sklep w Galerii Młociny w Warszawie. Od tego czasu marka dynamicznie się rozwija, rozszerzając swoją sieć do siedmiu lokalizacji, posiadając sklepy w Poznaniu, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Łodzi i Bydgoszczy.

Primark kontynuuje rozwój w Europie Środkowo-Wschodniej, kończąc 2024 rok z 16 sklepami na sześciu rynkach. W 2024 r. minęło pięć lat, odkąd marka zadebiutowała w tym regionie, otwierając pierwszy sklep w Lublanie na Słowenii. Od tego czasu firma zwiększyła swoją obecność w Polsce (7 sklepów), Czechach (3 sklepy), Rumunii (3 sklepy), Słowacji (1 sklep) i na Węgrzech (1 sklep).

Idź do oryginalnego materiału