„Tak jest łatwiej” to nazwa najnowszej kampanii informacyjnej Raiffeisen Digital Bank. Instytucja skupi się w niej na promowaniu w pełni cyfrowego procesu kredytowego.
Działanie oparte na wynikach badań
Decyzję o rozpoczęciu, a także o kształcie kampanii podjęto na podstawie wewnętrznych badań Raiffeisen Digital Bank. Analiza ich wyników pozwoliła na opracowanie profilu klienta najczęściej zaciągającego kredyt ratalny i gotówkowy w Polsce. To mężczyzna w wieku 31-40 lat, posiadający średnie wykształcenie, znajdujący się w związku małżeńskim i posiadający własne mieszkanie.
W badaniu przeanalizowano również najczęściej zaciągane kwoty zobowiązań, a także średnie zarobki klientów banku. Pochylono się również nad kwestią celów, na które przeznaczają uzyskane finansowanie.
„Tak jest łatwiej”
Wszystkie te zabiegi umożliwiły dokładniejsze dopasowanie prowadzonych działań do profilu i potrzeb obecnych i potencjalnych klientów banku. Kampania pokazuje także, w jakich sytuacjach życiowych kredyt gotówkowy może pomóc w realizacji prywatnych celów.
„Najnowsza kampania banku skupia się na prawdziwych potrzebach naszych klientów. Staramy się odzwierciedlić prawdziwe emocje, z którymi „nasi klienci” się borykają, ponieważ, stawiamy ich na pierwszym planie. W Raiffeisen Digital Bank, człowiek i jego potrzeby są wartością nadrzędną, a nasze działania marketingowe oraz oferowane produkty są projektowane tak, aby spełniać to założenie. Kampania nie skupia się wyłącznie na naszych produktach. W centrum uwagi jest klient. To on jest bohaterem historii, a produkt jest rozwiązaniem jego poszukiwań konsumenckich” – mówi Pauline Schreuder, Head of Customer Growth w Raiffeisen Digital Bank.
Kampania będzie prowadzona poprzez obecność na cyfrowych nośnikach w centrach handlowych, kinach i kanałach online. Działania będą również widoczne w mediach społecznościowych: Meta, Tiktok, Youtube, a także w internecie poprzez kampanie Google.