Reputacja w kryzysie – case study Hotelu Senator. Prezentacja Filipa Prokopa

1 tydzień temu

Czy kryzys może stać się szansą na wzmocnienie marki i zespołu? Historia Hotelu Senator w Starachowicach pokazuje, iż tak. Kilka tygodni temu w obiekcie wybuchł pożar. Spłonęła część hotelu, ale pracownicy stanęli na wysokości zadania – błyskawicznie i bezpiecznie ewakuowali gości, wspólnie sprzątali i porządkowali hotel, a co więcej – w ciągu kilku godzin przeorganizowali zaplanowane wesele i przenieśli je do innej lokalizacji, dbając o to, by uroczystość odbyła się zgodnie z planem.

Wizerunkowo ta sytuacja stała się testem – i ogromnym sukcesem. Hotel zyskał uznanie, a jego pracownicy pokazali, iż są prawdziwymi ambasadorami marki.

Podczas XVII Hotel Meeting, 13 listopada 2025, swoją prezentację poprowadzi Filip Prokop, współwłaściciel Hotelu Senator, który przedstawi kulisy zarządzania kryzysem i opowie:

  • Jakie decyzje podjęto w pierwszych godzinach po pożarze,

  • Jak zespół został zmobilizowany i wzmocniony dzięki trudnej sytuacji,

  • Dlaczego goście i lokalna społeczność odebrali działania hotelu jako wzór odpowiedzialności,

  • Jak ta sytuacja przełożyła się na reputację hotelu i jego pracowników.

To autentyczne case study, które pokazuje, iż choćby najtrudniejsze wydarzenia można przekuć w kapitał reputacyjny i przewagę konkurencyjną.

Chcesz poznać tę historię z pierwszej ręki? Weź udział w XVII Hotel Meeting!

Bilety od 299 zł/os. lub bezpłatnie dla hoteli biorących udział w Business Speed Dating Online (5–6 listopada 2025).

Program i bilety: www.hotele.bsdpoland.pl

Idź do oryginalnego materiału