Rozgryźć e-klienta. TikTok, Temu i AI zmieniają zwyczaje polskiego konsumenta
Zdjęcie: 39 proc. - taki był średni roczny globalny wskaźnik wzrostu sprzedaży w social mediach w latach 2019–2024 (fot. Shutterstock)
W ciągu ostatniej dekady liczba cyfrowych konsumentów na świecie podwoiła się, a wydatki na towary i usługi online wzrosły ponaddwukrotnie. Ta dynamika sprawia, iż dla firm najważniejsze jest dostosowanie strategii do zachowań i oczekiwań coraz bardziej świadomych e-klientów.

1 miesiąc temu





![[KOMENTARZ] Anna Malcharek, Gemini: rola centrów handlowych wykracza poza sprzedaż](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/Gemini-Holding-2.jpg)


![Piotr Flugel, CTP: nearshoring i automatyzacja kształtują rynek logistyczny [KOMENTARZ]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/08/piotr-flugel-ctp.jpg)