Santander Consumer Bank wprowadza płatności odroczone w sklepach stacjonarnych

12 godzin temu

Santander Consumer Bank we współpracy z płatnościami Comfino oraz Polskimi ePłatnościami wprowadza zakupy stacjonarne w kolejny etap transformacji. Płatności odroczone, które zdobywają coraz większą popularność w e-commerce, teraz są dostępne również w kasach sklepów tradycyjnych, bez zawiłych formalności.

Rozwiązanie umożliwia aktualizacja systemu terminali, które znajdują się już na wyposażeniu tysięcy sklepów w całej Polsce. Ten zabieg pozwoli urządzeniom generować kody QR lub linki, które posłużą do dokonania szybkiej i łatwej płatności odroczonej lub na raty na własnym urządzaniu mobilnym w bezpieczny sposób, bez złożonych formalności i papierowych dokumentów.

Proces został zaprojektowany tak, aby był maksymalnie prosty i intuicyjny – zarówno dla klientów, jak i sprzedawców. Po wybraniu płatności odroczonej bądź na raty, terminal wygeneruje kod QR lub link, który pozwoli dokończyć formalności w kilka sekund na własnym telefonie, bez czasochłonnych procedur czy konieczności załatwiania sprawy przy specjalnym stanowisku.

Wprowadzenie popularnych w e-commerce płatności odroczonych i zakupów na raty do sklepów stacjonarnych może zwiększyć ich atrakcyjność. Dzięki ich szybkości i wygodzie, a także natychmiastowej dostępności produktów tradycyjne punkty sprzedaży zyskują dodatkową przewagę. Sprzedawcy, którzy wdrożą to rozwiązanie na swoich terminalach, zyskają szansę dotarcia do nowych klientów. Mogą przyciągnąć osoby, które wcześniej wybierały zakupy online ze względu na niedostępne dotąd w sklepach stacjonarnych formy płatności. Dzięki temu mogą zwiększyć średnią wartość koszyka, a tym samym sprzedaż.

Źródło: Santander Consumer Bank

Idź do oryginalnego materiału