- Siemens Mobility dostarczy komponenty, nadzór techniczny i szkolenia w zakresie utrzymania 58 pociągów metra
- Znaczący 40-miesięczny kontrakt opiera się na istniejącej technologii i wiedzy specjalistycznej firmy Siemens dla linii Sungai Buloh-Kajang MRT.
Firma Siemens Mobility otrzymała kontrakt na wsparcie techniczne i części zamienne dla linii Klang Valley Mass Rapid Transit (MRT) w Kuala Lumpur w Malezji od generalnego wykonawcy SMH Rail. Jest to planowana konserwacja po ośmiu latach eksploatacji linii. Siemens Mobility dostarczy komponenty, podsystemy, nadzór techniczny i szkolenie personelu dla dostawcy usług konserwacyjnych SMH Rail przez okres 40 miesięcy. Kontrakt ten opiera się na istniejącej technologii i doświadczeniu firmy Siemens w zakresie linii MRT Sungai Buloh-Kajang, jeszcze bardziej wzmacniając obecność firmy na malezyjskim rynku transportu publicznego.
Cieszymy się, iż możemy rozszerzyć nasze wieloletnie partnerstwo z systemem metra w Kuala Lumpur poprzez tę istotną umowę serwisową. Nasze głębokie doświadczenie w technologii kolejowej i zaangażowanie w zrównoważony rozwój pomogą zapewnić niezawodne i wydajne działanie tej krytycznej sieci transportu publicznego, która służy milionom mieszkańców regionu – powiedział Elmar Zeiler, CEO pionu biznesowego utrzymania w Siemens Mobility.
Sprawdzone możliwości Siemens Mobility i podejście oparte na współpracy sprawiają, iż jest to idealny partner do wspólnej współpracy przy remoncie pociągów na naszej linii Kajang MRT. Z niecierpliwością czekamy na ścisłą współpracę z ich zespołem, aby zoptymalizować wydajność i żywotność tych ważnych aktywów metra – powiedział Datuk PK Nara, prezes i dyrektor zarządzający SMH Rail.
Kontrakt opiera się na wcześniejszym zaangażowaniu Siemens Mobility w projekt Klang Valley MRT Kajang Line, w którym firma zaprojektowała pociąg i dostarczyła najważniejsze komponenty pociągu, w tym konwertery trakcyjne, systemy sterowania pociągiem i wózki. Lokalny partner konsorcjum SMH Rail wykonał lokalny montaż pod nadzorem Siemens Mobility.
Aby zoptymalizować czas realizacji i podane ceny, umowa obejmuje znaczny zakres, w tym kluczowych ekspertów ds. szkoleń i nadzoru z Siemens Mobility Thailand. W projektach kompleksowej obsługi w Bangkoku firma zapewnia do 100% dostępności dla linii niebieskiej i zielonej.
Wszystkie wysiłki podejmowane w ramach nowej umowy serwisowej zapewnią ciągłe niezawodne i wydajne działanie systemu metra, który odgrywa kluczową rolę we wspieraniu rosnących potrzeb transportowych Kuala Lumpur w zrównoważony sposób.
Zobacz również: