LPP systematycznie rozwija strategię omnichannel. Docelowo zakupy mają być częścią jednego, spójnego ekosystemu – bez względu na kanał. Dowodem tego jest wprowadzanie kolejnej m-funkcjonalności. Niedawno w aplikacji Sinsay pojawił się „Twój Sklep”.
Dzięki nowej funkcjonalności klienci mogą wybrać swój ulubiony sklep i sprawdzać jego ofertę w czasie rzeczywistym, otrzymywać powiadomienia o dostępności produktów z koszyka online w „Twoim sklepie”, skorzystać z błyskawicznego odbioru zamówienia w ramach Fast Click & Collect w przypadku dostępności produktu w wybranym sklepie, finalizować zakupy z automatycznym przypisaniem wybranego sklepu jako punktu odbioru zamówienia, oraz otrzymywać rekomendacje alternatywnych rozwiązań w przypadku niedostępności danego produktu w Twoim sklepie oraz online.
Kierunek omnichannel
„Twój Sklep” to kolejny krok w kierunku jeszcze szybszych i bardziej intuicyjnych zakupów. Przedstawiciele sieci zapowiadają wprowadzenie kolejnych.
– Funkcjonalność „Twój Sklep” to kolejny krok w stronę prawdziwego omnichannel – projekt, nad którym pracował zespół Silky Coders i LPP. Dzięki takim rozwiązaniom zakupy stają się jeszcze prostsze. Klient może kupować dokładnie tak, jak tego potrzebuje: tu i teraz, w wybranym przez siebie kanale. Tak właśnie definiujemy i wdrażamy Omnichannel w LPP – komentuje Mikołaj Wezdecki, wiceprezes zarządu LPP.
Międzynarodowy gigant
LPP jest polską firmą rodzinną, jedną z najdynamiczniej rozwijających się w branży odzieżowej w regionie Europy Środkowej. Od 30 lat z sukcesem projektuje i sprzedaje swoje kolekcje i akcesoria w Polsce i za granicą. LPP zarządza 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, których oferta dostępna jest dziś w sprzedaży stacjonarnej i online na 43 rynkach na świecie.
Spółka posiada sieć blisko 3000 salonów o łącznej powierzchni przekraczającej 2,5 mln m2 i każdego roku dystrybuuje produkty na 3 kontynenty. LPP pełni też istotną rolę, tworząc miejsca pracy dla ponad 54 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży w Polsce, krajach Europy, Azji i Afryki. Spółka jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w ramach indeksu WIG20 oraz należy do prestiżowego indeksu MSCI Poland.