LPP jako jedna z pierwszych firm odzieżowych na świecie wdrożyła technologię Virtual Try-on od Google, która pozwala klientom marki Sinsay przymierzyć produkty bez wychodzenia z domu. To kolejna innowacja wprowadzona w ostatnim czasie w aplikacji mobilnej Sinsay.
Nowa funkcja w polskiej wersji aplikacji mobilnej Sinsay umożliwia zalogowanym użytkownikom stworzenie realistycznej wizualizacji wybranych ubrań na własnej sylwetce.
Wystarczy dodać zdjęcie, które przechodzi wstępną weryfikację narzędziem Google, a następnie zostaje oznaczone znakiem wodnym umożliwiającym identyfikację materiału jako wygenerowanego przez AI. Cały proces jest komfortowy, bezpieczny i odbywa się pod pełną kontrolą użytkownika – końcowy efekt można zapisać wyłącznie na swoim urządzeniu.
Faza pilotażowa
W fazie pilotażowej Virtual Try-on obejmuje kategorię damską: sukienki, spodnie, bluzki, kurtki, swetry i jeansy.
– Wierzymy, iż AI to przyszłość zakupów online. Naszym celem jest nie tylko podążanie za trendami, ale ich współtworzenie. Wirtualna przymierzalnia pomaga klientom podejmować trafniejsze decyzje zakupowe i skraca dystans między inspiracją a zakupem. To dopiero początek nowych możliwości, które chcemy oddawać w ręce naszych klientów – przekonują przedstawiciele LPP.

Szybki rozwój marki Sinsay
Historia Sinsay rozpoczęła się w 2013 roku, kiedy marka zadebiutowała jako koncepcja oferująca modę w przystępnych cenach dla nastolatek. Z biegiem lat brand ewoluował w kierunku oferty dla całej rodziny, stając się jednym z filarów strategii rozwoju grupy LPP. Przełomem okazało się wprowadzenie koncepcji Design&Value, czyli połączenia atrakcyjnego wzornictwa z doskonałą relacją ceny do jakości. Model biznesowy oparty na elastyczności, szybkim dostosowywaniu oferty do lokalnych potrzeb oraz nowoczesnych rozwiązaniach omnichannel pozwolił marce znacząco przyspieszyć rozwój w kolejnych latach.
Dziś Sinsay to już nie tylko marka odzieżowa. Produkty non-fashion stanowią 50 proc. sprzedaży, obejmując akcesoria, artykuły wyposażenia wnętrz i produkty codziennego użytku. To transformacja, która odpowiada na zmieniające się zachowania konsumentów, poszukujących kompletnych rozwiązań w jednym miejscu.

2 godzin temu







