Świąteczny gest ALDI – wsparcie dla krwiodawców w Katowicach i Warszawie

12 godzin temu

ALDI kolejny raz włącza się w inicjatywę wspierającą honorowych dawców krwi, tym razem nie tylko na Śląsku, ale również w stolicy. W okresie przedświątecznym do Regionalnych Centrów Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach oraz w Warszawie trafiły czekolady Nutcracker marki własnej, które zostaną przekazane krwiodawcom.

ALDI w ramach grudniowej akcji “Słodko, iż pomagasz” przekazuje czekolady własnej marki Choceur o nazwie Nutcracker. Jest to nowa wersja znanej z poprzednich lat czekolady Orzechowej “z okienkiem”. Produkt jesienią 2025 przeszedł rebranding, zachowując to, co najważniejsze: wysoką jakość, sprawdzony smak oraz certyfikację Fairtrade.

Trzecia edycja akcji Słodko, iż pomagasz”

To już trzecia edycja akcji “Słodko, iż pomagasz” realizowana przez ALDI we współpracy z RCKiK w Katowicach i pierwsza dla Warszawy. Rozszerzenie działań jest wyrazem zaangażowania sieci w promocję honorowego krwiodawstwa w regionach, w których funkcjonują jej sklepy. Wybór czasu akcji nie jest przypadkowy, łączy on okres premiery flagowej czekolady z orzechami w nowej odsłonie z obchodzonymi w Polsce Dniami Honorowego Krwiodawstwa, które przypadały na koniec listopada.

Do działających wolontariacko krwiodawców, we wszystkich edycjach inicjatywy “Słodko, iż pomagasz” trafiło już ponad 10 000 mlecznych czekolad z orzechami laskowymi “z okienkiem”.

Nutcracker w sklepach ALDI jest dostępny w trzech wersjach – mleczna czekolada, biała czekolada i czekolada deserowa. W akcji wspierającej krwiodawstwo i krwiolecznictwo wykorzystano – najpopularniejszy i najdłużej dostępny na rynku – wariant czekolady mlecznej, w charakterystycznym kremowo-czerwonym opakowaniu.

ALDI zachęca mieszkańców Śląska i Warszawy, zarówno wieloletnich dawców, jak i osoby, które jeszcze nigdy nie oddawały krwi, do odwiedzenia Regionalnych Centrów Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa.

ALDI Polska wchodzi w skład Grupy Przedsiębiorstw ALDI Nord

ALDI w Polsce posiada 400 sklepów i zatrudnia ponad 4700 pracowników*. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymagań firmy odpowiedzialnej społecznie. Nowe hasło marki brzmi „Raz ALDI, zawsze COŚ z ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca.

ALDI Polska jest częścią Grupy Przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 86 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii.

Idź do oryginalnego materiału