Netia, jako pierwszy operator w Polsce i regionie Europy Środkowo-Wschodniej zaoferowała usługę telewizji dla hoteli w modelu chmurowym, czyli bez stacji czołowej w obiekcie (head-end-less). Operator poszedł drogą innowacji i ogromnej elastyczności, której brakowało zasiedziałym dostawcom. Jakie korzyści daje usługa hotelom korzystającym z tego rozwiązania?
- Zapewnione bezpieczeństwo od punktu dystrybucji aż do odbiornika smart TV.
Zastosowane technologie tj. szyfrowanie end2end z wykorzystaniem DRM (Pro:Idiom i Samsung DRM) zapewniają bardzo duże bezpieczeństwo kontentu telewizyjnego (m.in. dzięki dodatkowym mechanizmom dystrybucji kluczy licencyjnych do telewizorów) –
- Kompleksowa usługa cyfrowej TV (ponad 100 kanałów, większość w HD) w ciągu max. 7 dni od podpisania umowy.
Dzięki dostępności telewizji z chmury i modelowi subskrypcyjnemu, usługa świadczona przez Netię nie wymaga instalowania dodatkowych urządzeń oraz ponoszenia nakładów inwestycyjnych przez hotel i jest dostępna praktycznie „od ręki”. W przypadku hoteli posiadających wewnętrzną sieć IP i odbiorniki typu Smart TV, Netia dostarcza usługę „od ręki” wraz z interaktywną platformą do zarządzania treściami autopromocyjnymi Otrum TV.
- Wsparcie w trybie 24/7 przez 365 dni w roku
Analogicznie jak w przypadku pozostałych usług Netii, z których bardzo chętnie korzystają również hotele (np. Biznesowy Dostęp do Internetu, Netia Wi-Fi, zarządzanie sieciami WLAN, Unified Communication, Content Filtering – DNS Shield, Managed UTM, Cloud Firewall, monitoring wizyjny CCTV) również usługa Netia Telewizja dla Hoteli jest wspierana przez operatora w trybie 24/7/365. To już standard!
Nową usługę Netia Telewizja DLA Hoteli wpisuje się w światowy trend w świadczeniu usług telewizji hotelowej w technologii IP. Chmura, to rozwiązanie, które pozwala na dostarczanie bardziej zaawansowanych usług wspierających sprzedaż do klientów hoteli oraz optymalizujących miesięczne koszty utrzymania biznesu. – powiedział Krzysztof Jaworski, Starszy Kierownik Produktu w Dziale Zaawansowanych Rozwiązań ICT (NetiaNext), Netia S.A.
Poza olbrzymią satysfakcją z bycia pionierem nowej technologii w tej części Europy, mam też przekonanie, iż nowe rozwiązanie znacząco ograniczy koszty wdrożenia dla samych hoteli, jak również skróci do minimum proces dostarczenia. Co więcej, dzięki redundancji centralnego punktu dystrybucji kontentu, rozwiązanie chmurowe gwarantuje znacząco wyższe wskaźniki ciągłości działania – dodał Krzysztof Jaworski.

Pakiet Netia dla Hoteli to pełen zestaw narzędzi do budowania relacji i lojalizacji Klientów, a także, zwiększenia przychodu i zapewnienia ciągłości działania hotelu. Począwszy od udogodnień dla gości takich, jak: TV dla Biznesu z pakietami kanałów do pokoi i stref wspólnych czy wszechobecny bezprzewodowy dostęp do Internetu – Netia WIFI, do rozwiązań, które podnoszą efektywność działalności hotelowej, jak np. zintegrowana komunikacja (Unified Communications) czy platforma marketingowa badająca poprzez WIFI zachowania Klientów i dostarczająca personalizowane treści (WIFI Marketing). Rozwiązania od Netii dla hoteli znalazły zastosowanie już w kilkudziesięciu obiektach w Polsce. Przeczytaj, jakie korzyści osiągają już inni.