Tuż przed zakończeniem 2024 roku PKP Polskie Linie Kolejowe przygotowały dla swoich pasażerów kolejne udogodnienia, z których można korzystać w aplikacji. "Ulepszone funkcjonalności" przysłużą się osobom podróżującym pociągami na wiele sposobów. Największym przełomem jest możliwość śledzenia położenia danego składu na mapie. W tym celu trzeba wybrać jedną z dwóch opcji.
REKLAMA
Zobacz wideo "Superman" [ZWIASTUN]
PKP Polskie Linie Kolejowe wprowadzają nowości. Usprawniono aplikacje Portal Pasażera
Projekt "Optymalizacja Portalu Pasażera" oficjalnie został zamknięty w poniedziałek 23 grudnia 2024 roku. Polegał on na ulepszeniu funkcjonalności aplikacji i poprawę jakości korzystania z platformy. Wśród głównych założeń była naprawa stabilności oraz wydajności serwisu, a także wprowadzenie kolejnych opcji, które w dużym stopniu przysłużą się pasażerom.
Zobacz też: Na lotnisku zapanował chaos. Wiele lotów opóźniono, a inne odwołano
Niezwykle cennymi informacjami, jakie prawdopodobnie chciałaby posiadać każda osoba odbywająca podróż pociągiem, jest lokalizacja składu na mapie, dostępność komunikacji zastępczej oraz czas opóźnienia. od dzisiaj wszystkie te zagadnienia można znaleźć w aplikacji Portal Pasażera. W zakładkach znajdziemy dwie nowe opcje:
Trasa na mapie
Pociąg na mapie
Każda z nich odpowiada innym zagadnieniom. Jak z tego skorzystać?
Portal Pasażera w nowej odsłonie. Stworzono dwie dodatkowe opcje
Nowości w aplikacji Portal Pasażera powstały w celu poprawy jakości oferowanych usług przez PKP Polskie Linie Kolejowe. Sporo osób zwykło narzekać na ilość opóźnień pociągów, ale teraz nie będziemy marnowali czasu w peronie. Dzięki opcji "Pociąg na mapie" zobaczymy, gdzie w tej chwili jest skład, którym zamierzamy wyruszyć w podróż. Wystarczy wpisać numer pociągu widniejący na bilecie. Dane będą prezentowane w czasie rzeczywistym dzięki systemowi GPS. Jedyny haczyk jest taki, iż na ten moment nie wszystkie maszyny są wyposażone w ten mechanizm.
Drugą, równie przydatną zakładką jest "Trasa na mapie" gdzie znajdziemy informacje dotyczące opóźnień oraz plan ewentualnych połączeń zastępczych.
Wszystkie zmiany mają na celu poprawę jakości korzystania z portalu oraz zwiększenie jego stabilności i niezawodności
- czytamy w komunikacie. Firma PKP Polskie Linie Kolejowe SA prosi jednak użytkowników Portalu Pasażera o zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości systemu. W ten sposób będą mogli podjąć działania ku polepszeniu oferowanych usług internetowych.
Dziękujemy, iż przeczytałaś/eś nasz artykuł.Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.