Tak wyglądają pop-upy Swarovski x Ariana Grande w luksusowych lokalizacjach na świecie

3 dni temu

Swarovski zaprezentował swoją pierwszą kapsułkową kolekcję zrealizowaną z Arianą Grande. W ramach przedsięwzięcia powstały również nowoczesne, elegancje pop-upy inspirowane złotą erą Hollywood. – Moją wizją było połączenie dziedzictwa rzemiosła Swarovskiego z żywiołowym charakterem Ariany, tworząc kolekcję, która rezonuje z miłośnikami muzyki i szyku na całym świecie – powiedział Giovanna Engelbert, dyrektor kreatywny Swarovski.

Kolekcja kapsułowa Ariana Grande x Swarovski debiutuje rozpoczyna się serią wciągających pop-upów w luksusowych lokalizacjach na całym świecie, w tym Harrods w Londynie, Galeries Lafayette w Paryżu i Mall of the Emirates w Dubaju, a także dedykowanymi aktywacjami w kluczowych miastach, takich jak Nowy Jork, Tokio i Mediolan.

Ariana Grande i Swarovski łączą muzykę, modę i luksus

Współtworzona przez ikonę popu i globalną dyrektor kreatywną Swarovski Giovannę Engelbert, nowa kolekcja kapsułowa Ariana Grande x Swarovski celebruje euforia z wyrażania siebie i jest inspirowana głęboką miłością do muzyki, odzwierciedloną w nutach i sercach.

Kolekcja kapsułowa Ariana Grande x Swarovski, wykonana z zachwycającym savoir-faire, obejmuje bransoletki i kolczyki z motywami muzycznymi zaprojektowane z nieustannie płynących nieskazitelnych kryształów w różnych szlifach i oprawach, ozdobną tiarę i efektowny wisiorek w kształcie serca. Rezultatem jest ponadczasowo elegancka linia produktów, która jest zarówno nowoczesna, jak i niezwykle efektowna.

– Praca z Arianą była marzeniem. Jej artystyczna energia głęboko zainspirowała naszą kreatywną podróż, doprowadzając nas do kolekcji, która celebruje współczesny glamour poprzez klasyczną elegancję i nutę nowoczesności. Naszym punktem wyjścia była muzyka, która naturalnie ewoluowała w motywy klawiszy skrzypiec i serc, wzbogaconych o detale z dodatkiem zawsze modnych pereł. Moją wizją było połączenie dziedzictwa rzemiosła Swarovskiego z żywiołowym charakterem Ariany, tworząc kolekcję, która rezonuje z miłośnikami muzyki i szyku na całym świecie. Ta kolekcja jest świadectwem siły twórczej synergii między kultowym stylem i doczesną precyzją, zasadami, które są mi drogie jako dyrektorowi kreatywnemu – skomentowała Giovanna Engelbert.

– Jestem podekscytowana, iż mogę kontynuować swoją kreatywną podróż ze Swarovskim, wnosząc moją miłość do muzyki i wyrażania siebie do tej lśniącej kolekcji biżuterii, współprojektowanej z Giovanną. Nie mogę się doczekać, aż wszyscy odkryją swój wyjątkowy blask i będą cieszyć się tymi pięknymi dziełami tak samo jak ja – skomentowała Ariana Grande.

Harrods Pop-Up

Kolekcja kapsułowa Ariana Grande x Swarovski pojawiała się w radosnym różowym pop-upie w Harrods, który jest dopełniony pięcioma witrynami wychodzącymi na Brompton Road z wizerunkami kampanii autorstwa Merta i Marcusa. Znajdujący się na parterze Harrods Exhibition Windows i mierzący 75 mkw. pop-up z kolekcją kapsułową Ariana Grande x Swarovski inspirowany jest blaskiem starego Hollywood. Aby spotęgować doznania, zainstalowano różową maszynę do popcornu dla klientów, a także krzesła rodem z Hollywood.

Pop-up jest wyposażony w charakterystyczne dla Swarovskiego ośmiokątne półki, lustra, stoły i ośmiokątną kasę. Klienci kupujący produkty z kolekcji kapsułowej Swarovski x Ariana Grande otrzymają ekskluzywne różowe torby na zakupy, ozdobione metalizowanymi różowymi wstążkami i zawieszkami w kształcie klucza wiolinowego, a pierwsi nabywcy otrzymali również różową bluzę z kryształkami.

Pop-up w Galerii Lafayette

Kolejny pop-up marki otworzył się w paryskiej Galerii Lafayette Haussmann, zachwycając już od progu dwunastoma witrynami wzdłuż Boulevard Haussmann z kampanijnymi zdjęciami autorstwa Merta i Marcusa. Butik o powierzchni 30 mkw. zlokalizowany jest na parterze przy wejściu Mogador, a jego wystrój, podobnie jak w przypadku poprzednich lokalizacji, utrzymany jest w hollywoodzkiej stylistyce. Także tutaj nie brakuje charakterystycznych dla marki ośmiokątnych elementów – półek, luster i stołów, będących znakiem rozpoznawczym Swarovskiego.

Dubai Mall Pop-Up

Kapsułowa kolekcja Ariana Grande x Swarovski zagościła również w dubajskim Mall of the Emirates, gdzie w centralnej części powstała wyjątkowa, różowa przestrzeń sprzedażowa. W całym kompleksie można podziwiać kampanijne zdjęcia autorstwa Merta i Marcusa wyświetlane na cyfrowych ekranach, zaś sam butik utrzymany jest w charakterystycznej dla marki estetyce, łączącej hollywoodzki glamour z geometrycznymi, ośmiokątnymi elementami wyposażenia. Również tutaj z okazji premiery klienci decydujący się na zakup otrzymywali nie tylko różowe bluzy Swarovskiego, ale także specjalne torby ozdobione wstążkami i zawieszkami w kształcie klucza wiolinowego.

Firma Swarovski została założona w Austrii w 1895 roku i zajmuje się projektowaniem, wyrobem oraz sprzedażą najlepszych na świecie kryształów, kamieni jubilerskich, w tym Swarovski Created Diamonds i cyrkonii, biżuterii, akcesoriów, a także kryształowych dekoracji i elementów wyposażenia wnętrz oraz kryształów dla branży motoryzacyjnej.

Swarovski Crystal Business ma zasięg globalny, jest obecny w ponad 140 krajach na całym świecie z 2300 butików Swarovski uzupełnionymi przez wybranych partnerów multibrandowych i zatrudnia 16 600 osób. Wraz ze spółkami siostrzanymi Swarovski Optik (producent sprzętu optycznego) oraz Tyrolit (producent narzędzi do szlifowania) Swarovski Crystal Business tworzy Grupę Swarovski.

Idź do oryginalnego materiału