Teletorium, najważniejszy gracz polskiego rynku akcesoriów GSM, otworzył pierwszy punkt w 2025 roku. Nowa wyspa zlokalizowana jest w Warszawie.
W ubiegłym roku sieć Teletorium uruchomiła łącznie kilkadziesiąt nowych punktów. Wrocławska spółka posiada już ponad 210 salonów i wysp w galeriach na terenie całej Polski.
Najnowszy punkt został otwarty w CH King Cross Praga. Znajduje się w alejce między McDonald’s i Diverse, a Grycanem, T-Mobile i Coccodrillo.
Strategia rozwoju Teletorium
Punkty Teletorium znajdują się nie tylko w topowych galeriach handlowych w największych miastach Polski, takich jak Złote Tarasy w Warszawie, Magnolia we Wrocławiu, Galeria Bałtycka w Gdańsku czy Silesia City Center w Katowicach. Wyspy i salony sieci są także w centrach handlowych w mniejszych miejscowościach jak Jędrzejów, Kołobrzeg, Oświęcim, Głogów, czy Tomaszów Lubelski.
Działając od niemal 20 lat, Teletorium wpisuje się w najnowsze trendy, a obecnie, w ramach polityki zrównoważonego rozwoju, stawia na ekologiczne rozwiązania. W swoich punktach stosuje oszczędne oświetlenie LED i oferuje akcesoria wyprodukowane z materiałów organicznych. Klienci mogą nie tylko nabywać nowe sprzęty, ale również używane telefony. Ponadto dostępne są usługi serwisowe, a choćby możliwość odkupowania używanych urządzeń od konsumenta.