Test wiedzy mechanika 2024. Kubota nagrodziła najlepszych serwisantów

7 miesięcy temu

„Test wiedzy mechanika” po raz kolejny wyłonił najlepszych mechaników z sieci Autoryzowanych Punktów Serwisowych Kubota. Kto znalazł się na podium?

W ramach nieustannego dążenia do doskonalenia serwisu i kształcenia wysoko kwalifikowanych mechaników Kubota ponownie przeprowadziła swój coroczny już „Test wiedzy mechanika”. Podczas Kubota Insight Programme 2024 odbyło się uroczyste wręczenie nagród dla laureatów najnowszej edycji.

„Test wiedzy mechanika” to już tradycja

Od kilku lat „Test wiedzy mechanika” stanowi okazję dla mechaników z Autoryzowanych Punktów Serwisowych Kubota do sprawdzenia swojej wiedzy i umiejętności. Jest to inicjatywa, która wpisuje się w filozofię kaizen – ciągłego doskonalenia, będącego od lat motorem napędowym działalności Kuboty.

Edward Cyc, Szef Serwisu Kubota w Polsce, podkreśla znaczenie tego przedsięwzięcia:

Dla Kuboty ciągłe kształcenie serwisantów i wdrażanie usprawnień to nie tylko obowiązek, ale przede wszystkim pasja i misja, która pozwala na budowanie trwałych i satysfakcjonujących relacji z klientami — powiedział Edward Cyc.

Jak przebiega „Test wiedzy mechanika”?

„Test wiedzy mechanika” składa się z dwóch etapów. Pierwszy wymaga od uczestników ukończenia specjalistycznych kursów. Zaś drugi to adekwatny test wiedzy, który obejmuje 40 pytań technicznych związanych z maszynami Kubota.

Mariusz Sagan z firmy Techmlek zajął III miejsce w kategorii „agro”

fot. Kubota

Test jest podzielony na dwie kategorie: serwis komunalny i serwis rolniczy. W najnowszej edycji testu spośród serwisantów sieci serwisów komunalnych udział wzięło 76 osób. Zaś w przypadku sieci serwisu rolniczego było to 77 osób.

„Test wiedzy mechanika” jest organizowany pod koniec roku. Tak było także w przypadku najnowszej edycji. Nagrody dla zwycięzców są natomiast wręczane w czasie Kubota Insight Programme, czyli wizyty japońskich inżynierów Kubota w Polsce.

Czytaj także:Top 10 ciągników rolniczych w Polsce

Laureaci „Testu wiedzy mechanika”

W najnowszej edycji ekipa mechaników z Pilar-Tech zdominowała podium. Zdobyła ona aż pięć miejsc w dwóch kategoriach.

W kategorii „agro” zwyciężył Tomasz Ryński, a tuż za nim uplasował się Bartosz Adamski. Obaj panowie są z firmy Pilar-Tech, dilera marki Kubota. Ponadto w kategorii „agro” na trzecim stopniu podium znalazł się Mariusz Sagan z firmy Techmlek, również dilera marki Kubota.

W kategorii „ground care” najlepszy okazał się Tomasz Borstyn, a na kolejnych miejscach znaleźli się Bartosz Adamski i Zbigniew Borkowski. Wszyscy panowie sa z Pilar-Tech.

Diler Kubota, firma Pilar-Tech naprawdę bardzo dobrze przygotował się do testu, stąd tak dobry wynik – podsumował Edward Cyc, szef Serwisu Kubota.

Źródło sukcesu Pilar-Tech

Sukces Pilar-Tech w „Teście wiedzy mechanika” nie jest przypadkowy. Kornel Krzysztofek, szef Działu Obsługi Posprzedażnej i Serwisu firmy Pilar-Tech, wyjaśnia, iż mechanicy, którzy odnieśli zwycięstwo to niezwykle doświadczeni serwisanci. Posiadają od dziesięciu do 22 lat doświadczenia.

Ponadto osoby, które zajęły pierwsze miejsca posiadają wyższe wykształcenie techniczne, a to pomaga w teście, ponieważ pojawiają się w nim także pytania z ogólnej wiedzy technicznej, którą zdobywa się na studiach – dodaje Krzysztofek.

Ważne jest także regularne uczestnictwo w szkoleniach organizowanych przez Kubotę. Choć w szkoleniach zarówno stacjonarnych, jak i e-learningowych można uczestniczyć na specjalnej platformie Kubota University,.

Nieustanne podnoszenie kwalifikacji

„Test wiedzy mechanika” Kuboty jest po pierwsze wyrazem zaangażowania firmy w podnoszenie kwalifikacji swoich pracowników. Ale to także potwierdzenie, iż ciągłe kształcenie i doskonalenie są w sercu filozofii działania marki.

Ponadto nagrodzenie najlepszych mechaników podczas Kubota Insight Programme 2024 jest nie tylko uznaniem ich umiejętności. To także zachęta do dalszego rozwoju i doskonalenia w przyszłości.

Idź do oryginalnego materiału