Tomasz Karolak w świątecznej kampanii piwa Łomża

10 godzin temu

Od połowy listopada trwa świąteczna kampania piwa Łomża, sztandarowej marki w ofercie Van Pur, największego niezależnego producenta piwa w Polsce. 1 grudnia będzie miała miejsce premiera nowego spotu telewizyjnego kampanii, w którym wystąpi popularny aktor Tomasz Karolak.

W połowie listopada rozpoczęła się ostatnia w tym roku kampania reklamowa marki Łomża, pod znanym z poprzednich edycji hasłem „Zima w swoim tempie”.

„Bohaterem marki Łomża od kilku lat niezmiennie pozostaje Adam Woronowicz, w charakterystycznej kreacji Pana Łomżuni. Okazjonalnie towarzyszą mu inne postacie, jak miało to miejsce w niedawnej kampanii radlerów Łomży 0% z Anną Dereszowską i Tamarą Arciuch. Podobnie jest z Tomaszem Karolakiem, który z okazji zbliżających się Świąt wcielił się w postać Świętego Mikołaja”

– mówi Dawid Błaszczyk, Dyrektor Działu Marketingu i Trade Marketingu Van Pur.

Trwająca kampania ma na celu ugruntowanie rynkowej pozycji Łomży. Po dziesięciu miesiącach tego roku sprzedaż ilościowa marki wzrosła o ponad 11% w porównaniu do analogicznego okresu roku 2024, co przy spadającym o 6% rynku piwa w Polsce jest bezprecedensową sytuacją.

„Tegoroczne dobre wyniki cieszą tym bardziej, iż cała kategoria piwa w Polsce od dawna mierzy się z licznymi wyzwaniami”,

– podkreśla Dawid Błaszczyk.

„Pozycja, jaką wypracowała sobie u konsumentów marka Łomża to efekt konsekwentnej i długofalowej komunikacji. Nieprzypadkowo w ostatnich czterech latach marka Łomża aż pięciokrotnie zdobywała nagrodę w konkursie EFFIE, w którym co roku wyróżniane są najskuteczniejsze kampanie reklamowe na polskim rynku. Planując działania na nadchodzący rok chcemy utrzymać jakość i skuteczność dotychczasowych działań Łomży. Zależy nam na utrzymaniu spójnego i rozpoznawalnego przekazu marki, choć nie wykluczamy podobnych niespodzianek, jak okolicznościowy występ Tomasza Karolaka z okazji tegorocznych Świąt”.

Nowy świąteczny spot Łomży będzie emitowany przez cały grudzień we wszystkich dużych stacjach TV oraz w kanałach tematycznych. Będzie obecny również w serwisach VOD, social mediach, czy w serwisie Youtube.

Idź do oryginalnego materiału