Tpay udostępnił aplikację umożliwiającą płatności w trybie on-site dla sklepów Shopify

18 godzin temu

Operator płatności Tpay wprowadził certyfikowaną aplikację umożliwiającą udostępnienie płatności kartą w trybie on-site dla sklepów działających na platformie Shopify.

“Tpay – płatności kartami” to kolejna aplikacja, jaką Tpay udostępnił z myślą o sklepach internetowych działających w oparciu o platformę Shopify. Rozwiązanie jest już dostępne do pobrania w Shopify App Store, co oznacza, iż posiada certyfikację Shopify, potwierdzającą jego zgodność ze standardami bezpieczeństwa i jakości platformy. Po instalacji Tpay – płatności kartami sklepy mogą oferować klientom formę płatności on-site: bez konieczności opuszczania strony sklepu.

– Aplikacja “Tpay – płatności kartami” umożliwia właścicielom sklepów działających na Shopify wyodrębnienie płatności kartowych w zaledwie kilku krokach. Instalacja i uruchomienie nie wymagają wsparcia programistów; tym samym niewielkim nakładem czasu e-sklep może zaoferować płatności kartą bezpośrednio na stronie. Tworząc naszą aplikację, położyliśmy szczególny nacisk na zgodność ze standardami Shopify, jak i współczesnymi trendami na rynku e-commerce – mówi Klaudia Krajewska, Product Manager w Tpay.

Aplikacja oferuje także możliwość zlecania zwrotów bezpośrednio z poziomu Shopify. Pełna integracja sprawia, iż zwrot zlecony w panelu sklepu jest automatycznie widoczny w panelu administracyjnym Tpay.

Tryb on-site oznacza, iż cały proces płatności odbywa się bezpośrednio na stronie sklepu internetowego, bez przekierowania np. na stronę bramki płatniczej. To coraz chętniej wdrażane rozwiązanie, realnie podnoszące jakość doświadczenia zakupowego klientów.

Jaki jeszcze on-site ma wpływ na e-commerce?
● Poprawa UX (User Experience): klienci doceniają prostotę i wygodę płacenia w jednym miejscu. Przekierowania na zewnętrzne strony mogą być frustrujące, zwłaszcza na urządzeniach mobilnych, wyposażonych w niewielkie ekrany.
● Zwiększenie konwersji: sklepy oferujące płatności on-site często notują wyższy współczynnik finalizacji zakupów. Upraszczając proces płatności, sklep minimalizuje ryzyko rezygnacji w ostatnim kroku zakupowym.
● Ratowanie koszyków zakupowych: tryb on-site skutecznie zmniejsza odsetek porzuconych koszyków, co bezpośrednio przekłada się na wzrost przychodów.

Shopify to jedna z najpopularniejszych platform e-commerce na świecie, obsługująca miliony sprzedawców w ponad 175 krajach. Użytkownicy, w tym także rosnąca liczba polskich e-sklepów, cenią ją ze względu na prostotę obsługi, szeroką gamę funkcjonalności oraz elastyczność, pozwalającą dostosować sklep do potrzeb każdego przedsiębiorcy – od małych lokalnych biznesów po globalne marki.

Sukces e-commerce zależy nie tylko od konkurencyjnych cen i atrakcyjnego asortymentu, ale także od dbałości o każdy element procesu zakupowego. Klienci oczekują, iż ich doświadczenie będzie nie tylko bezpieczne, ale także szybkie i wygodne. Według badania Tpay z 2025 r., aż 64% e-konsumentów klika w przycisk “Kup teraz” 2-3 razy w miesiącu lub częściej. Proces musi zatem być prosty i intuicyjny.

Źródło: Tpay

Idź do oryginalnego materiału