Trzy czynniki napędzają wyniki Dadelo

21 godzin temu

Wstępna wysokość przychodów netto ze sprzedaży zanotowanych w IV kwartale 2024 roku przez spółkę Dadelo, właściciela marki CentrumRowerowe.pl, wyniosła 40 115 tys. zł. Oznacza to wzrost o 25 proc. w stosunku do wysokości przychodów osiągniętych w IV kwartale 2023 roku (wówczas było to 32 093 tys. zł).

Narastająco, od początku roku wstępna sprzedaż wyniosła 274 218 tys. zł, co oznacza wzrost o 45 proc. w stosunku do wysokości przychodów osiągniętych po IV kwartałach 2023 roku (189 087 tys. zł). Głównymi czynnikami wzrostu są rosnąca oferta sklepu internetowego, ciągle rosnąca popularność marki Centrumrowerowe.pl oraz wyniki generowane przez dwa sklepy stacjonarne (Warszawa i Wrocław).

Zarząd spółki poinformował również, iż przy wzroście obrotów w IV kwartale 2024 o 25 proc., dodatkowe działania przyniosły wzrost marży brutto w tym okresie o 54 proc..

Plany rozwoju marki CentrumRowerowe.pl

– Spółka Dadelo w 2025 roku chce otworzyć trzeci sklep stacjonarny pod szyldem CentrumRowerowe.pl, który będzie zlokalizowany w Gdańsku. W planach firmy jest otwarcie 7-8 sklepów na terenie kraju, a następnie możliwa będzie ekspansja zagraniczna – zapowiadał w rozmowie z PAP Ryszard Zawieruszyński, prezes Dadelo.

Marka CentrumRowerowe.pl jeszcze do niedawna znana była wyłącznie z obecności w e-commerce. Bogate doświadczenie w digital marketingu związane z branżą kolarską pozwoliło na rozszerzenie działalności o segment offline. Flagowy stacjonarny salon rowerowy CentrumRowerowe.pl otwarty został 1 kwietnia 2023 r. w CH Okęcie Park w Warszawie. Natomiast drugi punkt sieci ruszył 15 lutego 2024 roku w nowoczesnej przestrzeni zakupowej Aleja Bielany we Wrocławiu. Salon CentrumRowerowe.pl zajmuje powierzchnię niemal 3000 mkw.

Zgodnie z zapowiedziami już na początku lutego 2025 roku, spółka Dadelo S.A. otworzy w Gdańsku stacjonarny salon rowerowy. Gdański salon CentrumRowerowe.pl zajmie powierzchnie niemal 2750 mkw. i tym samym będzie to największy tego typu sklep w Trójmieście.

Idź do oryginalnego materiału