Ulubiony wafelek Polaków "po cichu" stracił na wadze. Producent pod naporem krytyki
Zdjęcie: mondelez, prince polo
Zmiany w kultowych produktach spożywczych znów wzburzyły konsumentów. Coraz więcej marek po cichu wprowadza „kreatywne” modyfikacje, które w praktyce oznaczają mniej produktu za tę samą cenę. Po aferze z „odchudzoną” czekoladą Milka internauci odkryli, iż podobny manewr zastosował producent uwielbianych w Polsce wafelków. W sieci wrze, a wielu pyta wprost: czym podyktowany jest downsizing?

8 godzin temu


![Agnieszka Nizio, NEPI Rockcastle: 20 lat Silesia City Center – od kopalni do ikony regionu [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/10/silesia-city-center-fasada-nowe-katowice.jpg)




![System kaucyjny w Polsce. Teoria kontra praktyka – konsumenci zdezorientowani [RAPORT]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2024/09/esg-system-kaucyjny-zrownowazony-rozwoj-adobestock.jpeg)