Ulubiony wafelek Polaków "po cichu" stracił na wadze. Producent pod naporem krytyki
Zdjęcie: mondelez, prince polo
Zmiany w kultowych produktach spożywczych znów wzburzyły konsumentów. Coraz więcej marek po cichu wprowadza „kreatywne” modyfikacje, które w praktyce oznaczają mniej produktu za tę samą cenę. Po aferze z „odchudzoną” czekoladą Milka internauci odkryli, iż podobny manewr zastosował producent uwielbianych w Polsce wafelków. W sieci wrze, a wielu pyta wprost: czym podyktowany jest downsizing?

1 miesiąc temu

![Damian Kołata, 7R: czas na nowe lokalizacje [KOMENTARZ]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/12/damian-kolata-7r.jpg)


![[RAPORT] Colliers: polski kapitał napędza inwestycje w nieruchomości](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)



