W Kauflandzie można skanować produkty za pośrednictwem telefonu

11 miesięcy temu

Kaufland inwestuje w nowoczesne rozwiązania, które mają ułatwić i skrócić klientom proces zakupowy. Są to m.in. kasy samoobsługowe oraz usługa K-Scan umożliwiająca samodzielne skanowanie produktów w trakcie zakupów.

Do tej pory klienci mogli używać w tym celu specjalnych skanerów znajdujących się przed wejściem na halę sprzedaży. Teraz skanowanie produktów będzie możliwe także przy pomocy własnego telefonu z zainstalowaną aplikacją Kaufland. Opcja ta jest dostępna we wszystkich sklepach posiadających usługę K-Scan, czyli w tej chwili w 35 sklepach Kaufland m.in. w Łodzi, Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Katowicach i Wrocławiu.

Rozwój usługi K-Scan

Usługę samodzielnego skanowania produktów K-Scan wprowadzono jesienią 2022 roku w wybranych marketach sieci w Polsce. Rozwiązanie zostało entuzjastycznie przyjęte przez klientów, dlatego kilka miesięcy później, w marcu br. K-Scan wdrożono w kolejnych kilkudziesięciu placówkach. Do tej pory klienci skorzystali z mobilnych skanerów prawie pół miliona razy. Teraz Kaufland poszedł o krok dalej, umożliwiając samodzielne skanowanie produktów dzięki telefonów z zainstalowaną aplikacją Kaufland. Po pomyślnych testach w sklepie przy ul. Bardzkiej we Wrocławiu z aplikacji wzbogaconej o funkcję K-Scan można korzystać już w 35 placówkach Kaufland.

Usługa K-Scan dostępna jest dla klientów zarejestrowanych w programie lojalnościowym Kaufland Card i posiadających telefon z zainstalowaną aplikacją Kaufland. Aby korzystać ze skanera w telefonie, po zainstalowaniu aplikacji należy wypełnić formularz rejestracyjny, zaakceptować warunki użytkowania i potwierdzić swoją aktualną lokalizację. Następnie wystarczy skanować produkty podczas zakupów dzięki telefonu, a na koniec wygodnie zapłacić za nie przy kasie samoobsługowej, skanując kod QR.

Usługa K-Scan z funkcją skanowania produktów zarówno dzięki skanerów, jak i telefonu w wybranych lokalizacjach.

Idź do oryginalnego materiału