W Lidlu oszaleli. Szaleństwo promocji tylko do soboty, klienci nie mogą przegapić takich okazji
Zdjęcie: Lidl
Koniec listopada to w handlu czas największych okazji, a Lidl postanowił udowodnić, iż w tym roku nie zamierza brać jeńców. Sieć, która przyzwyczaiła Polaków do solidnej jakości i konkurencyjnych cen, odpaliła właśnie ofertę, która może przyprawić o zawrót głowy. Już od czwartku, 27 listopada, w sklepach rusza prawdziwy festiwal promocji pod znakiem Black Friday. Taniej kupimy niemal wszystko – od słodyczy i kawy, przez podstawowe artykuły spożywcze, aż po sprzęt do kuchni. To idealny moment, by nie tylko uzupełnić domowe zapasy, ale też pomyśleć o pierwszych świątecznych prezentach.

3 tygodni temu





![[KOMENTARZ] Anna Malcharek, Gemini: rola centrów handlowych wykracza poza sprzedaż](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/Gemini-Holding-2.jpg)


![Piotr Flugel, CTP: nearshoring i automatyzacja kształtują rynek logistyczny [KOMENTARZ]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/08/piotr-flugel-ctp.jpg)