Ważny komunikat w sprawie karty Moja Biedronka. Macie dwa wyjścia

1 dzień temu
Zdjęcie: INTERIA.PL


Biedronka w odpowiedzi na pytanie Interia Biznes zakomunikowała, co zrobić, gdy karta Moja Biedronka zostanie zniszczona lub zgubiona. Możliwe, iż konieczne będzie wysłanie listu do Biura Obsługi Klienta.


Biedronka wypowiedziała się w sprawie prowadzonego przez sieć programu lojalnościowego. W odpowiedzi na nasze pytanie dotyczące zniszczenia lub zgubienia karty Moja Biedronka, Biedronka wskazała klientom dwa wyjścia.


Karta Moja Biedronka. jeżeli masz aplikację dyskontera, wystarczy kod


Biedronka przypomniała klientom, co mogą zrobić w sytuacji zniszczenia karty. Klienci w takiej sytuacji mogą rozwiązać problem na dwa sposoby. Do uczestnictwa w programie nie potrzeba koniecznie posługiwać się plastikiem. Członkostwo w programie dla stałych klientów można potwierdzać inaczej na dwa sposoby:Reklama


skanując kod w aplikacji Biedronka,podając przy kasie numer telefonu, na który zarejestrowaliśmy kartę Moja Biedronka.
Co zrobić, jeżeli znajdziemy zgubioną kartę Moja Biedronka? Biuro prasowe sieci wskazało nam dwa wyjścia:
udać się do najbliższej Biedronki i przekazać personelowi znalezioną kartę Moja Biedronka.W przesłać znalezioną kartę Moja Biedronka pocztą do Biura Obsługi Klienta w centrali.


Biedronka wskazuje: Posiadacze karty Moja Biedronka mają dwa wyjścia


W sytuacji, gdy klient zgubi kartę lojalnościową lub ta ulegnie zniszczeniu, powinien zgłosić się do Biura Obsługi Klienta. Wówczas również mamy wybór między jednym z dwóch wyjść: Biedronka zachęca do kontaktu telefonicznego lub mailowego.


"Odnalezioną kartę Moja Biedronka prosimy przekazać kierownikowi dowolnego, najbliższego sklepu sieci Biedronka. o ile takiego nie ma w okolicy, prosimy o przesłanie karty pocztą na adres: Jeronimo Martins Polska, ul. Żniwna 5, 62-025 Kostrzyn z dopiskiem "Biuro Obsługi Klienta". W przypadku zagubienia karty przez klienta lub zniszczenia - prosimy w takiej sytuacji o kontakt z Biurem Obsługi Klienta - telefonicznie lub e-mailowo (22 205 33 00 lub [email protected]), nasi konsultanci pomogą w takiej sytuacji klientowi" - zakomunikował w odpowiedzi na nasze pytania Dawid Krzyżowski, starszy menedżer ds. wsparcia i satysfakcji klienta w sieci Biedronka.


Jak wyrobić kartę Moja Biedronka?


Kartę Moja Biedronka wyrobić może każdy z klientów odwiedzających sklep. Aby dostać swój egzemplarz, wystarczy podać kasjerowi podstawowe dane, potrzebne do stworzenia profilu klienta. Informacje, jakie musimy podać w celu wyrobienia karty Moja Biedronka to:
imię i nazwisko,adres e-mail,numer telefonu.
W efekcie rejestracji stałego klienta, wydawane są trzy karty Moja Biedronka. Jedna główna karta oraz dwa mniejsze egzemplarze (tzw. breloki), które posiadają wyrobione dziurki.
Idź do oryginalnego materiału