Marka Boggi Milano, znana z męskiej mody rodem z Włoch, rozszerza swoją obecność na polskim rynku. Niedawno otworzyła nowy sklep w łódzkim centrum handlowym Manufaktura, który jest już piątą lokalizacją marki w Polsce. Dotychczas sklepy Boggi Milano można znaleźć w Starym Browarze w Poznaniu, w warszawskich galeriach Klif i Westfield Mokotów oraz w centrum outletowym w Piasecznie.
Manufaktura to jedno z najbardziej prestiżowych miejsc zakupowych w Polsce – przestrzeń, w której industrialna historia spotyka się z nowoczesnym stylem. Zrewitalizowana XIX-wieczna fabryka zamieniła się w tętniące życiem centrum kultury, rozrywki i handlu – idealne otoczenie dla takiej marki jak Boggi Milano.
Ponad 225 sklepów na świecie
Od 1939 roku Boggi Milano projektuje nowoczesną modę męską, łącząc unikalny styl z najwyższą jakością. Kolekcje marki powstają dzięki połączeniu dwóch kluczowych elementów: doskonałej jakości tkanin – preferowane są włókna organiczne, materiały pochodzące z recyklingu oraz certyfikowane tkaniny – oraz nowoczesnego wzornictwa, które odpowiada na potrzeby współczesnego trybu życia. Marka Boggi Milano obecna jest na rynkach Europy, Azji i Emiratów, posiadając ponad 225 sklepów w 58 krajach.
Za ekspansję marki na polskim rynku odpowiada agencja GPoland Group, która realizuje rozwój sieci w systemie franczyzowym.

GPoland jest jedną z pierwszych agencji fashion, która stworzyła swój unikatowy model biznesowy. Jest wyłącznym przedstawicielem marek modowych z sektora premium w Polsce. GPoland w swojej ofercie posiada ponad 80 brandów, w tym m.in: Emporio Armani, Liu Jo, Patrizia Pepe, Pinko, Furla, Calvin Klein, Ralph Lauren, Tom Tailor i wiele innych.
Włoski szyk i elegancja
Sklep Boggi Milano w Manufakturze debiutuje kolekcją jesień/zima 2025, będącą ważnym krokiem w stylistycznym i technologicznym rozwoju marki. Innowacje widoczne są w linii techwear – łączącej zaawansowane materiały z funkcjonalnym designem; w odzieży wierzchniej z luksusowego kaszmiru i wełny typu travel, zapewniającej ciepło, lekkość i wszechstronność; oraz w nowej interpretacji casualu, gdzie funkcjonalność idzie w parze z minimalizmem – tworząc garderobę dopasowaną do dynamicznego stylu życia.
Kolekcja podkreśla także zaangażowanie marki w zrównoważony rozwój – wykorzystano w niej starannie wyselekcjonowane, certyfikowane materiały o podwyższonym standardzie, które łączą jakość, trwałość i odpowiedzialność za środowisko.