Dino Polska, jedna z najszybciej rozwijających się sieci marketów w Polsce, potwierdza swoje ambitne plany wejścia na nowy rynek – sektor paliwowy.
Wszystko wskazuje na to, iż wkrótce klienci będą mogli tankować na stacjach Dino Oil, spółki zależnej, która od lat przygotowuje się do uruchomienia ogólnopolskiej sieci.
Prace nad nowym projektem
Kluczowym formalnym krokiem w tym projekcie było złożenie przez Dino Oil w lutym 2024 roku wniosku do Urzędu Patentowego RP o rejestrację znaku słowno-graficznego „Dino Oil”. Zakres zgłoszenia jest szeroki i obejmuje m.in. sprzedaż detaliczną i hurtową paliw oraz dodatków do paliw czy usługi tankowania pojazdów.
Choć dla wielu konsumentów informacja o stacjach Dino Oil może być zaskoczeniem, spółka prowadzi już działalność w tym sektorze. Od 2023 roku przy centrum dystrybucyjnym w Łobzie funkcjonuje testowa stacja paliw obsługująca flotę transportową Dino oraz dostawców towarów. Jest to poligon doświadczalny, który pozwala firmie na przetestowanie operacyjnych aspektów logistyki, obsługi i bezpieczeństwa przed ewentualną ekspansją.
Nowy gracz na rynku stacji?
Potwierdzeniem zaawansowanej fazy projektu jest również aktywna rekrutacja. Na stronie internetowej sieci, w zakładce „Kariera”, pojawiła się nowa sekcja „Dino Oil” ze zdjęciem stacji paliw i logotypem.
Jeśli projekt wejścia na rynek paliwowy zakończy się sukcesem, Dino Oil może stać się istotnym konkurentem na rynku i stanowić unikalne wyróżnienie na tle innych sieci dyskontowych. Dino Polska przekroczyło niedawno historyczny próg. Sieć otworzyła 3000. market i zapowiada dalszy dynamiczny rozwój sieci.

1 godzina temu

![[RAPORT] JLL: ceny gruntów wspierają rozwój parków handlowych w mniejszych miastach](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)


![Grunt to lokalizacja. Jak ceny ziemi rewolucjonizują rynek parków handlowych w Polsce [RAPORT]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2021/10/budowa-park-handlowy-pixabay.jpg)


