Wolt wzmacnia globalne struktury

2 dni temu

Wolt mianowała trzech nowych globalnych szefów, którzy będą odpowiadali za trzy segmenty działalności firmy: artykuły spożywcze, handel oraz strategię i operacje biznesowe.

Christian Urban, na stanowisko globalnego szefa ds. artykułów spożywczych, pokieruje strategią i operacjami w ramach działalności partnerskiej firmy. Wcześniej był dyrektorem ds. rynku w regionie Azji i Pacyfiku w Foodpanda.

Nils Salzmann będzie pracował na stanowisko globalnego szefa ds. handlowych. Przez siedem lat pracował w Amazon i Amazon Fresh na różnych stanowiskach kierowniczych w zakresie handlu, a także kierował uruchomieniem Knuspr.de w Berlinie w 2024 r.

Arusha Imtiaz objęła stanowisko globalnego szefa ds. strategii i operacji biznesowych. Wcześniej kierowała działalnością Alibaby w Pakistanie, a także pomogła w założeniu jej działalności rynkowej na pięciu rynkach azjatyckich.

Sprostać wymaganiom współczesnych klientów

– Zachowania konsumentów zmieniają się, ponieważ ludzie decydują się kupować więcej online — od posiłków w restauracjach po cotygodniowe zakupy spożywcze, elektronikę, karmę dla zwierząt oraz produkty zdrowotne i kosmetyczne. Łącząc klientów z najlepszymi sklepami i restauracjami w ich okolicy dzięki szybkiej, wygodnej dostawie, ułatwiamy im życie, a jednocześnie napędzamy sprzedaż i wzrost lokalnych firm – komentuje Panos Karouzos, wiceprezes ds. nowych pionów, który kieruje działalnością detaliczną Wolt.

Globalna działalność Wolt

Wolt jest fińską firmą technologiczną, która umożliwia użytkownikom łatwe zamówienie i szybką dostawę jedzenia z ulubionej restauracji oraz zakupów – do domu lub biura. Firma współpracuje z restauracjami oraz partnerami detalicznymi i kurierskimi w 27 krajach, w ponad 500 miastach. W 2022 roku Wolt i amerykańska spółka Door Dash podjęły decyzję o fuzji.

Idź do oryginalnego materiału