"Wrzucają ich do jednego worka". Firmy ignorują najbogatszych klientów
Zdjęcie: Starsza kobieta z torbami wypełnionymi zakupami
Polacy po pięćdziesiątce są traktowani "jak osoby stopniowo wyłączające się z życia", a marketerzy "stawiają na nich krzyżyk" - czytamy w badaniu IQS, którego wyniki przedstawiła "Rzeczpospolita". Zdaniem ekspertów to błąd - właśnie te osoby dysponują największą siłą nabywczą. "Opieramy się na stereotypach dotyczących poziomu ich zamożności" - wskazuje Beata Sadowska, szefowa marketingu IQS.

1 godzina temu








![Legitymacja emeryta-rencisty: nowe obwieszczenie MRPiPS z dnia 14 listopada 2025 r. [AKT W MOCY OD 21 LISTOPADA 2025]](https://g.infor.pl/p/_files/38407000/seniorzy-emeryci-przed-komputerem-38406724.jpg)
