Współpraca Shopera z InPost Pay przynosi wymierne korzyści

3 tygodni temu

Usługa InPost Pay od sierpnia ubiegłego roku jest dostępna dla klientów Shoper. Wyniki z pierwszych 10 miesięcy współpracy wyraźnie pokazały skuteczność usługi InPost Pay – sklepy internetowe na Shoper zwiększyły konwersję koszykową choćby o 20 proc., a także zyskały więcej transakcji i nowych, lojalnych klientów.

– InPost Pay to pierwsze w Polsce rozwiązanie skupiające płatność za zakupy i dostawę w jednym miejscu – aplikacji InPost Mobile. Jest to usługa możliwa do wdrożenia w praktycznie każdym sklepie internetowym. Jej celem jest skrócenie ścieżki zakupowej i zmniejszenie ryzyka porzucenia transakcji. W efekcie InPost Pay zwiększa konwersję koszykową choćby o 30-70 proc., w zależności od branży oraz pomaga zdobywać nowych klientów – blisko 85 proc. użytkowników InPost Pay to nowi klienci dla danego sklepu. Ponadto, InPost Pay umożliwia łatwą integrację z popularnymi rozwiązaniami SaaS – mówi Łukasz Chmielecki, Commercial Director, InPost.

InPost Pay ma już 8,5 mln zarejestrowanych użytkowników, którzy mogą korzystać z innowacyjnej usługi łączącej płatność i dostawę w jednym przycisku – dostępnym zarówno na karcie produktu, jak i w koszyku. InPost Pay działa już w ponad 2 500 sklepach internetowych i stale dołączają do nich kolejne znane marki – m.in. MediaExpert App, Ochnik, Ryłko, Komputronik, XGSM, North, Gandalf, Tania Książka, Tantis, Matfel, eMelissa, Militaria.

Nowe funkcjonalności

Shoper to oprogramowanie przeznaczone dla małych i średnich sklepów internetowych – rozwiązanie umożliwia zarządzanie sprzedażą online oraz wspiera procesy logistyczne, sprzedażowe i marketingowe. InPost Pay oferuje najpopularniejsze metody płatności – kartą VISA i Mastercard, w tym Google Pay czy Apple Pay oraz BLIK. Użytkownik może dokonać transakcji bez konieczności rejestracji i od razu wybrać najbardziej dogodną dla siebie formę dostawy – do maszyny Paczkomat, punktu PUDO lub kurierem InPost.

– Sklepy korzystające z Shoper zyskały dostęp do innowacyjnej usługi InPost Pay, która skraca proces zakupowy i dostarcza jedno z najlepszych doświadczeń zakupowych na rynku, co pokazuje wskaźnik NPS na poziomie 77 punktów. InPost stale rozwija nowe funkcjonalności – możliwość zbierania InCoinów za transakcje realizowane przez InPost Pay zachęca klientów do realizacji kolejnych transakcji, a co za tym idzie zwiększenie sprzedaży w e-sklepie – dodaje Łukasz Chmielecki.

– Wdrożenie InPost Pay pozwala nam jeszcze lepiej wspierać przedsiębiorców w rozwoju ich biznesów oraz dostarcza rozwiązania, które są nie tylko efektywne, ale też dostosowane do dynamicznie zmieniających się potrzeb rynku i konsumentów. Pierwsze 5 miesięcy 2025 roku pokazały, iż zakupy z InPost Pay stale zyskują na popularności. Udział InPost Pay w transakcjach w 20 topowych sklepach Shoper z aktywną usługą wzrosła z ok. 7 proc. we wrześniu ubiegłego roku aż do ponad 13 proc. w maju br. – mówi Łukasz Piechowiak, dyrektor ds. płatności i logistyki w Shoper.

Aktywacja rozwiązania InPost Pay na Shoper jest bardzo prosta. Wystarczy przeprowadzić w pełni online’ową rejestrację do usługi InPost Pay – cały proces od zgłoszenia po uruchomienie jest zdigitalizowany, wygodny i nie wymaga przy tym specjalistycznej wiedzy programistycznej.

Idź do oryginalnego materiału