Zalando oficjalnie wystartowało w Portugalii. Multibrandowa platforma modowa jest tym samym obecna już na 26. rynkach.
– Jesteśmy bardzo podekscytowani, iż możemy zaoferować portugalskim klientom pełen ekosystem Zalando. Naszym celem jest zaoferowanie im absolutnie najlepszego wyboru marek, w połączeniu z charakterystycznym podejściem Zalando do zapewnia klientom jak najlepszego doświadczenia zakupowego – skomentowała Eloisa Siclari, dyrektor generalny na Europę Południową.
Portugalscy klienci zyskali dostęp do odzieży sportowej, streetwearowej, akcesoriów i oferty znanych projektantów modowych – łącznie to ponad 200 tys. produktów. Zalando wprowadziło również na tamtejszym rynku nowoczesnego asystenta zakupowego SI i funkcę Trend Spotter, dzięki czemu znalezienie dokładnie tego, czego szuka klient, jest łatwiejsze niż kiedykolwiek.
Od transakcji do inspiracji
Zalando konsekwentnie realizuje strategię transformacji z platformy zakupowej w przestrzeń, która angażuje, inspiruje i edukuje. W kategorii Sport wprowadzono specjalne huby tematyczne – przestrzenie stworzone z myślą o biegaczach, rowerzystach, fanach piłki nożnej, entuzjastach jogi i miłośnikach aktywności na świeżym powietrzu. Oferują one nie tylko starannie wyselekcjonowane produkty i filmy prezentujące ich techniczne adekwatności, ale także treści przygotowane we współpracy z markami, influencerami i sportowcami.
Po pomyślnym sfinalizowaniu transakcji z ABOUT YOU, firma będzie przez cały czas inwestować w strategiczne możliwości rozwoju, zgodnie ze swoją ambicją uzyskania jeszcze większego udziału w wartym 450 miliardów euro europejskim rynku mody oraz zaangażowania w tworzenie długoterminowej wartości poprzez rentowny wzrost.

1 miesiąc temu




![[ANALIZA] PRCH: wrzesień miesiącem wzrostu obrotów oraz footfallu](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/centrum-handlowe.jpg)



