Zalando zadebiutowało na kolejnym europejskim rynku

1 miesiąc temu

Zalando oficjalnie wystartowało w Portugalii. Multibrandowa platforma modowa jest tym samym obecna już na 26. rynkach.

Jesteśmy bardzo podekscytowani, iż możemy zaoferować portugalskim klientom pełen ekosystem Zalando. Naszym celem jest zaoferowanie im absolutnie najlepszego wyboru marek, w połączeniu z charakterystycznym podejściem Zalando do zapewnia klientom jak najlepszego doświadczenia zakupowego – skomentowała Eloisa Siclari, dyrektor generalny na Europę Południową.

Portugalscy klienci zyskali dostęp do odzieży sportowej, streetwearowej, akcesoriów i oferty znanych projektantów modowych – łącznie to ponad 200 tys. produktów. Zalando wprowadziło również na tamtejszym rynku nowoczesnego asystenta zakupowego SI i funkcę Trend Spotter, dzięki czemu znalezienie dokładnie tego, czego szuka klient, jest łatwiejsze niż kiedykolwiek.

Od transakcji do inspiracji

Zalando konsekwentnie realizuje strategię transformacji z platformy zakupowej w przestrzeń, która angażuje, inspiruje i edukuje. W kategorii Sport wprowadzono specjalne huby tematyczne – przestrzenie stworzone z myślą o biegaczach, rowerzystach, fanach piłki nożnej, entuzjastach jogi i miłośnikach aktywności na świeżym powietrzu. Oferują one nie tylko starannie wyselekcjonowane produkty i filmy prezentujące ich techniczne adekwatności, ale także treści przygotowane we współpracy z markami, influencerami i sportowcami.

Po pomyślnym sfinalizowaniu transakcji z ABOUT YOU, firma będzie przez cały czas inwestować w strategiczne możliwości rozwoju, zgodnie ze swoją ambicją uzyskania jeszcze większego udziału w wartym 450 miliardów euro europejskim rynku mody oraz zaangażowania w tworzenie długoterminowej wartości poprzez rentowny wzrost.

Idź do oryginalnego materiału