Nest Bank poinformował swoich klientów, o zmianach jakie szykuje od 23 kwietnia. Bank podniesie opłaty za niektóre operacje oraz usunie możliwość składania reklamacji mejlem. Zapowiada też płatności powtarzalne Blik.

Nowe cenniki i regulaminy wejdą w życie 23 kwietnia, więc klienci którzy się nie zgadzają na zmiany mogą rozwiązać umowę przed tym terminem.
Od kwietnia bank obniży domyślne limity dla transakcji kartą oraz przelewów zlecanych w bankowości internetowej. Przypomina jednak, iż klient może sobie zmodyfikować te limity według własnych preferencji samodzielnie. Ze względów bezpieczeństwa bank zaleca utrzymywanie niskich limitów.
Bank usunie możliwość składania reklamacji i dyspozycji mejlem. Klienci będą mogli je przez cały czas zlecać elektronicznie w aplikacji mobilnej i w bankowości internetowej. Można to zrobić także w oddziale lub na infolinii.
W kwietniu zmieni się też wysokość następujących opłat:
- za przelew realizowany w oddziale i na infolinii – z 10 zł na 12 zł,
- za przelew natychmiastowy realizowany w aplikacji mobilnej i bankowości internetowej – z 4 zł na 5 zł,
- za przelew SORBNET – z 30 zł na 35 zł,
- za przelew Elixir oraz ZUS i US realizowany z konta oszczędnościowego – z 10 zł na 12 zł,
- za przelew środków na rachunek wskazany w dyspozycji zamknięcia rachunku oraz za przelew środków z lokaty na rachunek prowadzony w innym banku – z 10 zł na 12 zł,
- za przelew środków na rachunek wskazany przez organ egzekucyjny – z 0 zł na 12 zł.
Bank zapowiada też nowinkę technologiczną – planuje udostępnić płatności powtarzalne Blik oraz weryfikację przybliżonych danych geolokalizacyjnych przy transakcjach Blik w bankomacie i sklepach stacjonarnych. Datę udostępnienia tych nowości poda niedługo na stronie internetowej.