Arche uruchamia wakacyjną ofertę „last minute – za pół ceny”

10 godzin temu

Grupa Arche, największa sieć hotelowa z polskim kapitałem, wystartowała z wakacyjną ofertą pobytów „last minute – za pół ceny”. To odpowiedź na rosnące zainteresowanie krótkimi, spontanicznymi wyjazdami krajowymi i jednocześnie sposób na zwiększenie przychodów ze sprzedaży bezpośredniej.

Krótsze pobyty i rezerwacje podejmowane w ostatniej chwili stały się jednym z dominujących trendów wakacyjnych sezonów w Polsce. W ubiegłym roku średni czas pobytu wynosił niespełna 4 doby, a turyści coraz częściej poszukują atrakcyjnych cenowo propozycji w kraju. Arche odpowiada na te potrzeby ofertą „last minute”, w ramach której wybrane pobyty można zarezerwować z 50% rabatem.

— „Na tym rozwiązaniu korzystają wszyscy: nasi goście mogą wypocząć w korzystnej cenie, a my zwiększamy sprzedaż bezpośrednią. Informacje o aktualnych ofertach dostępne są na stronach internetowych naszych hoteli” — podkreśla Władysław Grochowski, prezes Grupy Arche.

Arche dysponuje w tej chwili 21 obiektami, w tym licznymi zrewitalizowanymi zabytkami, które oferują nie tylko nocleg, ale także kompleksowe doświadczenia dla gości. Każdy hotel funkcjonuje w oparciu o lokalną specyfikę i autentyczność miejsca – zarówno w zakresie architektury, jak i oferty kulinarnej czy kulturalnej.

Wśród atrakcji dostępnych w hotelach znajdują się m.in. animacje dla dzieci, wystawy sztuki, koncerty, warsztaty kulinarne, regionalne dania, ogrody owocowo-warzywne, a choćby mini ZOO i przestrzenie do medytacji klasztornej. W wielu lokalizacjach organizowane są również bezpłatne spacery z przewodnikami – dostępne również dla turystów spoza hoteli.

W sezonie 2023 grupa przyjęła ponad milion gości. Zainteresowanie nieoczywistymi lokalizacjami oraz obiektami z historią stale rośnie. Arche kontynuuje strategię rozwoju kolekcji hoteli poprzez inwestycje w rewitalizację zabytków i tworzenie wyjątkowych miejsc wypoczynku.

Nowa oferta „last minute – za pół ceny” wpisuje się w model działania firmy, który zakłada otwartość na szerokie grono odbiorców i dopasowanie do zmieniających się realiów rynkowych.

Idź do oryginalnego materiału