Auchan wprowadza nowy etap w ewolucji technologicznej zakupów

7 miesięcy temu

Jeden z największych hipermarketów w Łodzi wprowadził kolejne rozwiązanie ułatwiające zakupy – mobilną aplikację Scan&Go. Polacy coraz częściej podejmują świadome wybory, także w sklepach, a nowa aplikacja Auchan pozwoli im m.in. na bieżącą kontrolę wartości koszyka. Dzięki takiemu rozwiązaniu, łodzianie robiący zakupy spożywcze (i nie tylko) w Manufakturze, będą to mogli robić jeszcze szybciej i intuicyjnie.

Według badań przeprowadzonych przez Proxi.cloud i UCE Research wynika, iż wzrost ruchu w supermarketach wyniósł w 2023 roku aż 11,5 proc.. Nie dziwi więc fakt, iż sklepy chcą spełniać wymagania współczesnego konsumenta.

Scan&Go debiutuje w Łodzi

Auchan Manufaktura jako pierwszy sklep tej sieci w Łodzi wprowadził aplikację Scan&Go, która odmieniła sposób, w jaki klienci robią zakupy. Od niedawna klienci mogą korzystać tam z aplikacji Auchan ze skanerem, aby dokonywać zakupów jeszcze sprawniej i wygodniej niż kiedykolwiek wcześniej. Innowacyjne rozwiązanie to nowa opcja zakupów, która umożliwia klientom skanowanie produktów, które chcą kupić i dodawanie ich do mobilnego koszyka w czasie rzeczywistym. Jednocześnie daje to możliwość na śledzenie wartości swojego koszyka na bieżąco. Po zakończeniu zakupów, klienci udają się do specjalnie wyznaczonej kasy, która łączy się ze skanerem w aplikacji. W ten sposób, cała lista zakupów jest automatycznie przekazywana do kasy, gdzie klient dokonuje płatności za całe zamówienie, oszczędzając czas i eliminując potrzebę skanowania produktów ponownie.

Na podstawie analizy wykonanej przez Retail Institute, w 2023 r. liczba odwiedzin centrów handlowych wzrosła prawie o 10 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Konsumenci coraz chętniej odwiedzają miejsca, w których mogą zaopatrzyć się w interesujący ich towar. Sklep Auchan Manufaktura wychodzi naprzeciw potrzebom swoich konsumentów. Wdrożenie nowej możliwości zakupowej, aplikacji Scan Go pozwala na optymalizację czasu zakupów, bowiem korzystanie z tej usługi skraca czas finalizacji zakupów choćby dwukrotnie. Dodatkowo, klienci mogą na bieżąco obserwować koszt swoich zakupów, co pozwoli im kontrolować tak istotny dla siebie budżet. To kolejny krok Auchan w kierunku innowacyjnych rozwiązań, które mają na celu poprawę doświadczenia zakupowego dla klientów.

Idź do oryginalnego materiału