Bacówka otwiera kolejny sklep w Warszawie. Co stoi za tą decyzją?
Zdjęcie: Sklep sieci Bacówka Towary Tradycyjne (fot. materiały prasowe)
Po latach działalności na południu Polski, marka Bacówka Towary Tradycyjne rozszerza swoją obecność w stolicy. Nowy punkt firmowy pojawił się w Centrum Handlowym Promenada, zaledwie kilkanaście dni po debiucie w Złotych Tarasach. Co oznacza ten krok dla firmy i jak wpisuje się w strategię rozwoju marki?

4 miesięcy temu
![[KOMENTARZ] Anna Malcharek, Gemini: rola centrów handlowych wykracza poza sprzedaż](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/Gemini-Holding-2.jpg)


![Piotr Flugel, CTP: nearshoring i automatyzacja kształtują rynek logistyczny [KOMENTARZ]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/08/piotr-flugel-ctp.jpg)



![Era dominacji parków handlowych dobiega końca? Deweloperzy szukają nowych formatów [ANALIZA]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2024/11/zakupy-handel-witryna-park-handlowy-trendy-konsument-adobestock.jpeg)
