Biedronka wprowadza nową aplikację. Korzysta z niej ponad 10 mln klientów

10 miesięcy temu

Biedronka wprowadza nową wersję aplikacji dla wszystkich jej użytkowników, których jest już 10,5 mln. Poprzednia wersja będzie działać jedynie do poniedziałku, 29.01. Dzięki nowym funkcjonalnościom zakupy w sklepach sieci będą jeszcze bardziej wygodne.

Dlaczego? Nowa funkcja Lista Zakupów podpowie nam popularne produkty​. To skróci czas poszukiwań podczas codziennych wizyt w sklepach. Dodatkowo, dzięki promocjom z aplikacji średnio każdego tygodnia klienci Biedronki oszczędzają ponad 8 mln zł.

Od najbliższego poniedziałku, 29.01, użytkownicy używający aplikacji skorzystają już tylko z nowej wersji. Pobiorą ją z App Store, Google Play lub AppGallery (sklep z aplikacjami Huawei), w zależności od typu telefonu, którego używają. Obok ulubionych funkcji użytkowników, z których korzystali dotychczas – Shakeomatu, oferty Tylko dla Ciebie, Wybrane dla Ciebie z gazetki, skanera cen, historii transakcji i listy sklepów w okolicy, gdzie aktualnie przybywamy, pojawią się nowe rozwiązania. Ich celem pozostało większe usprawnienie zakupów.

-Dodatkowo, nowa wersja aplikacji załaduje się szybciej niż poprzednia, w kilka sekund. To również przełoży się na komfort klientów, tak na etapie kompletowania koszyka, jak również przy kasie, w czasie skanowania karty Moja Biedronka zapisanej w aplikacji.Dzięki funkcji Lista zakupów zniknie konieczność zapisywania niezbędnych produktów na kartce, czy też korzystania z innych narzędzi. Teraz klienci mogą sporządzić listę bezpośrednio w aplikacji Biedronka. Inną istotną nowością jest zastosowanie trybu ciemnego, który zwiększy komfort korzystania z aplikacji, jeżeli dany użytkownik preferuje właśnie takie ustawienie ekranu. Nowa wersja aplikacji jest też dostępna dla wszystkich urządzeń Huawei – nie tylko tych z wbudowanym systemem Android – Ewa Piechota, menedżerka ds. produktu z sekcji aplikacji w sieci Biedronka.

Ważna historia

Istotnym udogodnieniem w nowej aplikacji będzie również rozwiązanie zastosowane już w poprzedniej wersji, czyli Historia Transakcji. W tej zakładce znajduje się zapis wcześniejszych zakupów użytkownika wykonanych z kartą Moja Biedronka, dzięki czemu może on sprawdzić wydane kwoty, daty i miejsca dokonania zakupów a także naliczone promocje, które świadczą o poziomie oszczędności uzyskanych przez konkretnego klienta. Warto również pamiętać, iż przy użyciu aplikacji możemy przejrzeć wybrane oferty artykułów gospodarstwa domowego w sklepie internetowym Biedronka Home i klikając w wybraną ikonę przenieść się na stronę wspomnianego sklepu, aby dokonać zakupów. Klienci znajdą tu codziennie kilkadziesiąt wyjątkowych ofert na produkty przydatne w każdym domu.

Codziennie z aplikacji Biedronka korzystają ponad 2 mln klientów, a liczba ofert promocyjnych publikowanych w aplikacji każdego tygodnia przekracza 400. Dzięki temu klienci sieci płacą realnie mniej za swoje zakupy. Każdego tygodnia oszczędzają średnio ponad 8 mln zł, każdego miesiąca ponad 32 mln zł. Rocznie korzystanie z aplikacji przynosi zatem klientom sieci oszczędności na poziomie około 400 mln zł.

Idź do oryginalnego materiału