W sobotę, 24 maja, odbyło się oficjalne otwarcie parku handlowego BIG Olsztyn. Wydarzenie było zwieńczeniem procesu rebrandingu centrum handlowego Power Park Olsztyn, które zostało przejęte przez BIG Poland w marcu tego roku.
Z okazji tego wydarzenia dla odwiedzających przygotowano cały dzień pełen atrakcji. Goście parku handlowego BIG Olsztyn mogli skorzystać z licznych bezpłatnych atrakcji, takich jak dmuchańce dla dzieci, wata cukrowa, popcorn, balony oraz muzyka serwowana przez DJ-a na żywo, który zadbał o radosną, taneczną atmosferę. Wydarzenie przyciągnęło wielu mieszkańców, którzy wspólnie świętowali początek nowego rozdziału w historii tego centrum handlowego.
Handlowe serce Olsztyna bije teraz w BIG
– Oficjalne otwarcie parku handlowego BIG Olsztyn jest dla nas ważnym wydarzeniem. To nie tylko symboliczne rozpoczęcie nowego rozdziału w historii tego miejsca, ale także potwierdzenie skutecznej realizacji strategii ekspansji BIG Poland. Przygotowane atrakcje bardzo się podobały, a to dopiero początek wielu ekscytujących działań marketingowych, które planujemy w tym miejscu – mówi Eran Levy, CEO BIG Poland.

BIG Olsztyn oferuje blisko 33 000 mkw. powierzchni najmu i znajduje się w sąsiedztwie Galerii Warmińskiej, tworząc popularną destynację zakupową. Jego doskonała lokalizacja zapewnia świetną dostępność dzięki bliskości głównych szlaków komunikacyjnych oraz licznych osiedli mieszkaniowych. Centrum wyróżnia się silnym miksem najemców, wśród których znajdują się wiodące marki, takie jak Auchan, Black Red White, Action, Maxi Zoo, OBI, JYSK, Media Markt oraz MAX Premium Burgers.
BIG Poland aktywnie działa na polskim rynku od 2022 roku i posiada w tej chwili portfel dziewięciu w pełni skomercjalizowanych parków handlowych – zlokalizowanych w Łubnej pod Warszawą, Lubinie, Andrychowie, Gorzowie Wielkopolskim, Ostródzie, Włocławku, Myszkowie, Olsztynie i Suwałkach – o łącznej powierzchni najmu 175 300 mkw. Dodatkowo spółka prowadzi trzy projekty deweloperskie – w Pile, Olkuszu i Konstantynowie.