Kluczowe cele organizacji prowadzących handel cross-border to zwiększenie udziału w rynkach zagranicznych (67,6%) oraz dywersyfikacja źródeł przychodów i znaczenie globalnej widoczności marki (po 40,5%). Takie m.in. wyniki przynosi raport przygotowany przez Open Eyes Economy Summit (OEES) wraz z agencją technologiczną Strix. Eksperci podkreślają, jak ważna jest cyfryzacja i zaawansowane technologie, które umożliwiają lepsze zarządzanie sprzedażą …
Blisko 60% firm B2B prowadzi już sprzedaż zagraniczną – z jakimi wyzwaniami się spotykają?
4 dni temu
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Blisko 60% firm B2B prowadzi już sprzedaż zagraniczną – z jakimi wyzwaniami się spotykają?
Powiązane
Nadpodaż nowych mieszkań nie tylko w Łodzi?
5 godzin temu
4 wyzwania dla cyberbezpieczeństwa w 2025 roku
6 godzin temu
Święta i dni wolne od pracy w Niemczech w 2025 roku
6 godzin temu
Polecane
Afera dopingowa Igi Świątek. Nowe informacje
6 godzin temu
Polka nie marnowała czasu. Finał trwał 61 minut
6 godzin temu