Kluczowe cele organizacji prowadzących handel cross-border to zwiększenie udziału w rynkach zagranicznych (67,6%) oraz dywersyfikacja źródeł przychodów i znaczenie globalnej widoczności marki (po 40,5%). Takie m.in. wyniki przynosi raport przygotowany przez Open Eyes Economy Summit (OEES) wraz z agencją technologiczną Strix. Eksperci podkreślają, jak ważna jest cyfryzacja i zaawansowane technologie, które umożliwiają lepsze zarządzanie sprzedażą …
Blisko 60% firm B2B prowadzi już sprzedaż zagraniczną – z jakimi wyzwaniami się spotykają?
1 miesiąc temu
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Blisko 60% firm B2B prowadzi już sprzedaż zagraniczną – z jakimi wyzwaniami się spotykają?
Powiązane
"Powstają gangi". Dramatyczna sytuacja w Los Angeles
37 minut temu
Orlen i sprzedaż Polski Press. Prezes podał możliwą datę
40 minut temu
NBP zarabia miliardy na złocie. Sukces strategii rezerw
1 godzina temu
Rozczarowujące wyniki finansowe Samsunga
1 godzina temu
Sankcja kredytu darmowego w rękach TSUE
1 godzina temu