Carrefour: zakupy online muszą być szybkie, trafione i odpowiedzialne środowiskowo

4 dni temu

Internetowi klienci sieci Carrefour rozpoczęli już zakupy asortymentu letniego. Jednym z najmocniejszych akcentów lata 2025 jest wyraźny zwrot w stronę zrównoważonej konsumpcji.

Z danych Google Trends wynika, iż zainteresowanie hasłami takimi jak “meble ogrodowe”, “tekstylia do domu” czy “saturator do wody” zaczyna rosnąć już w drugiej połowie maja. To sygnał, iż Polacy planują lato z wyprzedzeniem. Carrefour, który oferuje ten asortyment również w swoim sklepie internetowym, na bieżąco śledzi pojawiające się w sieci trendy:

– W Carrefour nie tylko reagujemy na trendy, ale aktywnie je kreujemy. Zmieniające się potrzeby konsumentów, zwłaszcza w okresie letnim, pokazują, iż zakupy online muszą być szybkie, trafione i odpowiedzialne środowiskowo. Dlatego stawiamy na rozwój kategorii non-food w e-commerce, oferując produkty, które odpowiadają na konkretne potrzeby, od relaksu w ogrodzie, przez metamorfozy wnętrz, po świadomą konsumpcję i rozwiązania ekologiczne. Nasza strategia opiera się na przewidywaniu zachowań konsumenckich i szybkim dostosowaniu oferty – mówi Marek Garus, Dyrektor Ds. Operacji i Rozwoju E-Commerce w Carrefour Polska.

Idea less waste

Przed tegorocznym latem szczególnie mocno zyskują na znaczeniu produkty związane z wypoczynkiem na świeżym powietrzu. Sezonowe zmiany aranżacyjne idą w parze z potrzebą wygody i natychmiastowej dostępności produktów, stąd znaczenie szybkiej dostawy i szerokiej dostępności online. Carrefour odpowiada na to rosnące zapotrzebowanie, oferując klientom dostęp do rozbudowanego asortymentu non-food w kanałach cyfrowych oraz elastyczne formy dostaw.

Jednym z najmocniejszych akcentów lata 2025 jest wyraźny zwrot w stronę zrównoważonej konsumpcji. Konsumenci coraz częściej poszukują produktów, które wpisują się w ideę „less waste”. W tym kontekście szczególną popularność zyskują domowe saturatory do gazowania wody, które redukują potrzebę kupowania napojów w jednorazowych opakowaniach. Mniejsze zużycie plastiku, ograniczenie emisji CO₂ oraz wielorazowe akcesoria sprawiają, iż urządzenia tego typu stają się symbolem świadomych wyborów zakupowych. Carrefour od lat rozwija w tym obszarze swoją ofertę, wprowadzając produkty wspierające proekologiczne postawy i styl życia.

Idź do oryginalnego materiału