Coffeedesk rozwija sieć

4 dni temu

Coffeedesk otwiera nową lokalizację – jest to szósta kawiarnia w rodzinie Coffeedesk i piąta działająca na terenie Warszawy. Aktualnie lokale marki odwiedza miesięcznie choćby 40 tys. osób, a Coffeedesk zapowiada otwarcie kolejnej kawiarni w Warszawie jeszcze w tym roku.

Nowa kawiarnia powstała w odpowiedzi na dynamiczny rozwój dzielnicy Wola przy ul. Pańskiej 97. Choć oficjalne otwarcie planowane jest na 13 czerwca 2025, kawiarnia już rozpoczęła działalność.

Coffeedesk rozwija omnichannel

Otwarcie kawiarni w The Form to kolejny krok w dynamicznym rozwoju sieci Coffeedesk. Obecnie firma estymuje wzrost liczby transakcji o kilkadziesiąt procent rok do roku, a jakościowa ekspansja sieci kawiarni wpisuje się w długofalową strategię budowania obecności marki w centrach miejskich i wspiera wzrost rentowności całej spółki.

– Nie chcemy być wszędzie – chcemy być tam, gdzie nasza obecność realnie odpowiada na potrzeby naszych gości. Wybieramy miejsca, w których możemy budować relacje, wspierać kulturę picia dobrej kawy i tworzyć coś więcej niż tylko punkt gastronomiczny, dlatego w przestrzeni naszych lokali będą odbywać się cykliczne wydarzenia – warsztaty, cuppingi oraz spotkania. Tak zresztą widzimy przyszłość rynku, w której kawiarnie staną się hybrydowymi przestrzeniami społecznymi. Dlatego w strategicznych planach marki jest otwarcie następnych lokali – kolejny pojawi się na kawowej mapie Warszawy jeszcze w tym roku – mówi Krzysztof Mika, Head of Retail Coffeedesk.

Tworzenie własnych kawiarni jest kolejnym krokiem marki w budowaniu sprzedaży omnichannel’owej. Poza rozwojem jednego z największych e-commerce’ów kawowych w Polsce, Coffeedesk.pl, spółka prowadzi również działalność B2B zarówno w kraju, jak i w Europie oraz jest dystrybutorem wielu marek, w tym domowych takich jak Bialetti, Fellow, Aeropress i profesjonalnych – jak La Marzocco i Mahlkönig.

Kawa i design

Nowa lokalizacja wyróżnia się na tle pozostałych przede wszystkim skalą i funkcjonalnością. Kawiarnia oferuje największą do tej pory półkę sprzedażową w historii Coffeedesk – oprócz szerokiego wyboru kaw z segmentu specialty i akcesoriów do metod alternatywnych, goście znajdą tu również unikalne dodatki takie jak limitowane serie ceramiki autorstwa polskich projektantów. Kawiarnia łączy funkcję gastronomiczną z ekspozycyjną – jest jednocześnie miejscem spotkań, showroomem i punktem kontaktu ze światem profesjonalnego sprzętu kawowego.

Wnętrze kawiarni stworzono z wysoką dbałością o detale. To przestrzeń jasna, przejrzysta, pełna naturalnych materiałów, takich jak kamień, drewno, skóra i miękkie tekstylia. Meble zostały dobrane w duchu modernistycznym – przeważają proste, funkcjonalne formy i przytulna kolorystyka, w której dominują ciepłe beże, brązy i biel. Subtelne oświetlenie i duże przeszklenia potęgują wrażenie otwartości. Wnętrze sprzyja zarówno pracy, jak i spotkaniom.

– Kawiarnia została wyposażona w najwyższej klasy technologię – sercem baru jest personalizowany specjalnie pod wnętrze ekspres włoskiej marki La Marzocco. W ofercie znajdują się zarówno klasyczne kawy mleczne, jak i rozbudowane menu przelewowe, a także wypieki od najlepszych warszawskich piekarni i cukierni – komentują przedstawiciele Coffeedesk.

Idź do oryginalnego materiału