Coraz bliżej rozstrzygnięcia konkursu Digital Quality Mark. Poznaliśmy 12 pretendentów

9 miesięcy temu

Oto firmy, które są coraz bliżej otrzymania Digital Quality Mark 2024. Logo DQM przyznane po raz pierwszy w polskim e-commerce wyróżni najlepsze rozwiązania AI, SaaS i agencji marketingowych w handlu online. To nowa inicjatywa Izby Gospodarki Elektronicznej, jako konkurs i pitch contest. Innowacyjna formuła gwarantuje przejrzystość rywalizacji i adekwatność propozycji do oczekiwań rynku. Patronem medialnym konkursu jest redakcja OmnichannelNews.pl.

Kto sięgnie po laury? W kalendarium konkursu mamy już kolejną mocną datę – 8 stycznia Nowego Roku.

Formuła konkursu Digital Quality Mark pozwala zweryfikować jakość i efektywność rozwiązań AI, SaaS i agencyjnych we wszystkich obszarach e-handlu. Wobec wielu głosów sklepów internetowych zgłaszających problemy z szybką i rzetelną weryfikacją rozwiązań dostępnych w UE, e-Izba odpowiedziała w ten sposób na żywotne zapotrzebowanie biznesu. „Jesteśmy organizacją branżową, która wspiera e-commerce na wielu płaszczyznach strategicznie i doraźnie – Patrycja Sass-Staniszewska, prezes e-Izby przybliża ideę konkursu. – W tym przypadku chodziło o błyskawiczną reakcję i stworzenie rzetelnego przeskanowania rynku pod tym względem” – podkreśla.

Szybko do efektów

Architektura konkursu DQM pozwala na interakcję jury z uczestnikami konkursu jeszcze na etapie głosowania podczas pitchowania. To już 8. stycznia w Warszawie. W ten sposób pełna demokratyzacja procesu ocen odpowiada demokratyzacji technologii – współuczestnictwa w tworzeniu jej i dostępności. Jednocześnie e-Izba zapewnia audyt w czasie rzeczywistym trwania rywalizacji. Wszystko ma służyć temu, aby firmy/rozwiązania uczestniczące w konkursie automatycznie z rekomendacjami rzetelnych i wartościowych partnerów biznesowych, były gotowe na współpracę z biznesem w zależności od zapotrzebowania.

– Chodzi nam o to, aby przy zachowaniu parametrów tj.: szybkość działania, elastyczność, profesjonalne zarządzanie promować również jakość rozwiązań – głos Pauliny Wojczyńskiej, dyrektor projektów w e-Izbie akcentuje starania, aby biznes e-commerce poprzez DQM otrzymał najlepsze rekomendacje. – W ten sposób niezależnie od tego, czy chodzi o cyberbezpieczeństwo, projektowanie UX, czy innowacje technologiczne e-Izba realizuje misję cyfrowej transformacji biznesu na najwyższym poziomie zaawansowania – dodaje.

W ten sposób niezależnie od tego, czy chodzi o cyberbezpieczeństwo, projektowanie UX, czy innowacje technologiczne e-Izba realizuje misję cyfrowej transformacji biznesu na najwyższym poziomie zaawansowania.

Najlepsza Dwunastka

Z przyjemnością przestawiamy 12 firm-uczestników pitch contest, których powalczą w styczniu o znak DQM i miano partnera dającego autentyczny rozwój biznesu e-commerce:

Kategoria: AGENCY

Accenture
Media4u
Numbers & Intuition
Sempai
Strix

Kategoria: SAAS E-COMMERCE

Apifonica
eparagony.pl
’merce
Voucherify

Kategoria: AI TOOLS

Algolytics
Apifonica
Sovva

Będzie gorąco

Co zapewni dynamika wieczoru – pitchowanie, audyt i natychmiastowe wyniki.
Tak przedstawia się w zamyśle finał DQM. Do tego wielkim walorem rywalizacji będzie networking z członkami komisji oceniającej, oraz uczestnikami wydarzenia, zamiast uroczystej gali. Odpowiada to oczekiwaniom biznesu, który poszukuje tak samo nowych kontaktów, konstruktywnego feedbacku, jak i możliwości zaprezentowania własnej marki szerokiemu gronu na różne sposoby.

Co daje DQM?
– przedstawiciele sklepów internetowych zyskują możliwość wnikliwej i szybkiej weryfikacji kilkudziesięciu rozwiązań AI/SaaS dla e-commerce, oraz dostęp do listy firm i rozwiązań, które zdaniem ekspertów branży warte są uwagi.
– Logotypy wszystkich laureatów pojawią się w mediach drukowanych.
– Laureaci DQM trafią na listę rekomendowanych klientom rozwiązań technologicznych.
– e-Izba zapewni networking biznesowy i konstruktywny feedback na linii „klient – rozwiązanie technologiczne” jako klucz i jeden z ważniejszych aspektów DQM.

Więcej informacji na stronie: https://digitalqualitymark.eu/
Audytorem konkursu jest kancelaria Quidea.
Patronat międzynarodowy objęli: Ecommerce Europe, Bulgarian E-Commerce Association oraz Serpact.
Patronat medialny: Omnichannel News

Ważne informacje:
Jury (komisja oceniająca) składa się z ekspertów branży e-commerce i reprezentuje komplementarność usług i technologii dla cyfrowej gospodarki. Chodzi o właścicieli, prezesów, dyrektorów e-commerce, dyrektorów marketingu, sprzedaży dyrektorzy, odpowiedzialnych za digital, wdrażanie nowych technologii czy omnichannel. Wielu ekspertów to najlepsi dyrektorzy e-commerce w kraju – laureaci konkursu Dyrektor e-Commerce Roku e-Izby. Zróżnicowana struktura komisji pozwala na rzetelną ocenę rozwiązań zgłoszonych do DQM.

Skład Komisji Oceniającej:
Robert Kalbarczyk, Board Member Kinguin
Ola Szol, Dyrektor e-Commerce i Marketingu MODIVO S.A./ eobuwie.pl. Dyrektor e-Commerce Roku 2022 w kat. Fashion
Łukasz Kierus, CEO, Glosel
Joanna Kwiatkowska, Vice CEO & Co-founder, Kubota. Dyrektor e-Commerce Roku 2023 w kategorii Fashion.
Jakub Jasiński, CEO eBilet.pl
Piotr Truszkowski, Head of Allegro Business
Tomasz Osmann, CEO Savicki
Piotr Chojnacki, Dyrektor Sprzedaży, YES
Aleksandra Tomalska, Dyrektorka ds. Retail MODIVO
Marcin Łachajczyk, Managing Director, CENEO, Dyrektor e-Commerce Roku 2023 w kat. Long Term Cooperation
Grzegorz Bosowski CEO, Fly.pl
Grzegorz Basta, CEO Sortmund
Maciej Stępień, Dyrektor e-Commerce, MEDICINE
Maciej Jakubowski, Chief Technology Officer, Empik S.A.
Maciej Kasprzak, Dyrektor Generalny, Linia Biznesowa Gier Online, Totalizator Sportowy
Bartosz Bielak, Członek Zarządu CFO/COO, Orlen Paczka
Piech Łukasz, Dyrektor e-Commerce, Lantre. Laureat Grand Prix’23 Dyrektor e-Commerce Roku
Mateusz Kurowski, Manager ds. sprzedaży produktów eCommerce, mBank
Dorota Bachman, Współwłaścicielka TuZwierzaki.pl
Krzysztof Rogalny, Dyrektor Wydziału Rozwoju i Technologii, TIM S.A.
Karol Dziarnowski, Dyrektor Zarządzający, AiK TEZEUSZ

Idź do oryginalnego materiału