Grudzień to czas wytężonej pracy kurierów – od nich w dużym stopniu zależy to, czy Twoje zamówienie dotrze na czas. By zapobiec nieprzyjemnym niespodziankom, przygotowaliśmy dla Ciebie informacje dotyczące świątecznych zamówień.
①
Czas dostawy w dni robocze, to standardowo do 48 godzin od wysłania zamówienia. W grudniu czas kompletacji zlecenia może się wydłużyć o 1-2 dni robocze, a kurierzy na dostawę mogą potrzebować jeszcze kolejnych 1-2 dni roboczych, dlatego nie zwlekaj do ostatniej chwili.
②
W dniach 12.12.2024 r. – 06.01.2025 r., z uwagi na zwiększony ruch, odbiory osobiste zamówień w sklepach stacjonarnych zostaną wyłączone. Nadal natomiast możesz skorzystać z dowolnego z ponad 4000 punktów odbioru FedEx w całej Polsce. Na odbiór zamówienia z takiego punktu masz aż 2 dni, a duża część z nich czynna jest do późnych godzin wieczornych oraz w weekendy. Dni i godziny otwarcia każdego punktu mogą się różnić i możesz je sprawdzić w koszyku podczas wyboru opcji dostawy odbiór w punkcie FedEx.
③
17 grudnia (wtorek) to ostatni dzień na złożenie i opłacenie zamówienia (do godz. 15:00) z gwarancją dostawy przed Świętami. Ze względu na wypadki losowe, na które nie mamy wpływu (stłuczka, pomyłka w sortowni, opóźnienie w doręczeniu przez kuriera), warto nie czekać do ostatniej chwili i złożyć zamówienie wcześniej. Z uwagi na powyższe, zamówienia złożone po wskazanym terminie, przez cały czas mają szansę być dostarczone przed Świętami, ale nie możemy już tego zagwarantować.
④
24 i 31 grudnia nie będziemy wysyłać zamówień, ale kurierzy FedEx i DHL (prócz PickPack) będą jeszcze doręczać przesyłki w skróconym wymiarze czasu, który może różnić się w zależności od oddziału doręczającego, lokalizacji adresata oraz wybranej i upoważnionej przez Ciebie firmy transportowej.
⑤
W dniach 25-26 grudnia oraz 1 stycznia zamówienia nie będą wysyłane, ani doręczane.
W pozostałe dni, tj. 27 i 30 grudnia oraz 2 i 3 stycznia zamówienia będą realizowane w standardowym trybie.
⑥
Na każdym etapie zamówienia możesz sprawdzić status przesyłki tutaj lub logując się do panelu Moje konto.
Jeśli nie zdążysz złożyć zamówienia na wino we właściwym terminie, zapraszamy do sklepów stacjonarnych oraz do zakupu e-kart podarunkowych i voucherów.
A jeżeli wciąż głowisz się i szukasz pomysłu na świąteczny prezent, sprawdź nasze propozycje.
W przypadku zmian terminów realizacji zamówień, będziemy na bieżąco aktualizować ten wpis.
Życzymy udanych zakupów!