Douglas konsekwentnie rozwija swoją sieć w Polsce, inwestując w nowe lokalizacje oraz nowoczesne formaty sprzedaży. Najnowszym etapem tej strategii jest otwarcie perfumerii w Pabianicach.
Douglas od lat wyznacza kierunek rozwoju branży, łącząc globalne know-how z lokalnym podejściem do klienta. Otwarcie nowej perfumerii w Pabianicach to element długoterminowej strategii firmy, która zakłada obecność w dynamicznie rozwijających się ośrodkach regionalnych – tam, gdzie konsumenci coraz częściej poszukują jakości, ekskluzywności i zaawansowanych rozwiązań zakupowych. Marka konsekwentnie realizuje plan transformacji klasycznej perfumerii w innowacyjny beauty store – przestrzeń, w której technologia, design, doradztwo eksperckie i unikalna oferta produktowa tworzą nową definicję luksusowych zakupów. Każda nowa lokalizacja, tak jak ta w centrum handlowym Tkalnia, umacnia pozycję Douglas jako perfumerii przyszłości – zorientowanej na klienta, innowację i zrównoważony rozwój.
Perfumeria w Pabianicach oferuje przestrzeń o powierzchni 270 mkw., w której klienci znajdą zarówno globalne marki luksusowe, jak i niszowe brandy beauty oraz trendy znane z obecności w mediach społecznościowych.
Nowoczesne rozwiązania
Zgodnie z filozofią Douglas, nowa lokalizacja w Tkalni została wyposażona w szereg nowoczesnych rozwiązań technologicznych. Klienci skorzystają tu z innowacyjnych narzędzi diagnostycznych Douglas Beauty Tech, umożliwiających profesjonalną analizę skóry oraz personalizację pielęgnacji. Dzięki technologii TRUSKIN AGE® oraz RBX® możliwa jest precyzyjna ocena kondycji cery, diagnoza problemów skórnych czy analiza wieku biologicznego skóry. W 37 perfumeriach działają gabinety SPA oferujące szeroki wachlarz zabiegów pielęgnacyjnych przygotowanych przez światowe marki, takie jak: La Mer, Sisley, Lancôme czy Estée Lauder. Dodatkowo w wybranych lokalizacjach działają tzw. kabiny mobilne. Stanowiska makijażowe, usługi kosmetyczne oraz fryzjerskie czy możliwość bezpłatnych konsultacji pielęgnacyjnych i zapachowych jeszcze bardziej wzmacniają pozycję Douglas jako lidera segmentu premium beauty experience.

Wybrane zabiegi i usługi można rezerwować poprzez aplikację Booksy, co pozwala klientom na jeszcze bardziej elastyczne planowanie wizyty. Dodatkowym elementem wzmacniającym zaangażowanie klientów są cykliczne eventy beauty organizowane w perfumeriach w całej Polsce. Spotkania te przyciągają miłośników piękna i budują wokół marki lojalną społeczność, jednocześnie kreując nowe standardy doświadczenia zakupowego w kategorii beauty.
Strategia rozwoju
Perfumeria wpisuje się również w strategię rozwoju modelu omnichannel – klient ma możliwość łatwego łączenia zakupów online i offline, m.in. dzięki funkcjom Click & Collect lub Click & Collect Express, konsultacjom oraz wsparciu mobilnej aplikacji Douglas z funkcją Beauty Mirror i personalnymi wishlistami.
Otwarcie perfumerii w Pabianicach to kolejny krok w realizacji długofalowej strategii Douglas, która zakłada umacnianie pozycji marki jako lidera segmentu premium beauty experience w Europie Środkowo-Wschodniej. To również istotny sygnał dla lokalnego rynku – potwierdza rosnącą siłę nabywczą mieszkańców miast satelickich oraz potencjał handlowy regionów poza największymi aglomeracjami. Dla Douglas to nie tylko kolejna lokalizacja na mapie Polski, ale świadoma inwestycja w rozwój nowoczesnej oferty zakupowej tam, gdzie kształtują się nowe potrzeby i oczekiwania klientów. Tkalnia, dzięki swojemu położeniu i różnorodnej ofercie, staje się idealnym miejscem do budowania unikalnych doświadczeń zakupowych, odpowiadających współczesnym trendom w retailu.